2. Stworzyć plik o rozmiarze 180x240 pikseli w formacie jpg, nazwa $screenshot$ i wrzucić go do folderu dodatku (w odpowiednie miejsce), z reguły katalog główny.
Ostatnio zmieniony przez rysztur 03-11-2018, 11:10, w całości zmieniany 1 raz
Otwórz sobie dowolny dodatek, sprawdź czy jest w folderze plik „$screenshot$.jpg” i skopiuj go do swojego folderu. Możesz go przemalować (lub zrobić od zera) w np. Gimpie na biało i mieć coś uniwersalnego na przyszłość.
Zaznacz błędny dodatek w CMP, naciśnij PPM z wyświetlonego menu wybierz "otwórz do edycji".
Pojawi się okno otwartego dodatku i w nim wykonaj to co wyżej opisałem. Po wszystkim zatwierdź dodatek (Ctrl + M w TS2010)
Witam. Jak naprawić następujące błędy?
Nie udało się wczytać pliku obrazu '%s' dla tekstury '%s' podczas zatwierdzania siatki %s'
Nie znaleziono lub nie udało się wczytać tekstury '%s' dla siatki'%s'.
Nie udało się wczytać głównej tekstury '%s' dla pliku teksturowego '%s'.
Najprawdopodobniej pozostał jakiś zbędny plik "*.texture.txt".
Możesz otworzyć w programie Trainz Mesh Viewer (PEVSoft'u) siatkę *.im dodatku. Tam po kliknięciu PPM w pojawiającym się oknie opcji, wybierz "Lokate texture". Możesz przewijać poszczególne tekstury, które pojawią się na siatce 3d. I teraz:
1/ Jeżeli będzie jakaś w polu wyboru tekstura, której nie będzie na siatce 3d (będzie jasnoszara), znaczy to że nie ma w dodatku pliku tej tekstury.
2/ Jeżeli porównując wyświetlane nazwy tekstur, z zawartością folderu dodatku stwierdzisz, że istnieje plik "*.texture.txt" którego nie wyświetla Trainz Mesh Viewer, to znaczy że jest on zbędny i możesz go usunąć.
Zatwierdzasz dodatek i powinno być OK.
; <kuid2:366515:100435:1> Sprawdzanie poprawności <kuid2:366515:100435:1>
! <kuid2:366515:100435:1> VE48: Dodatek używa przestarzałego numeru trainz-build. Numery trainz-build poniżej 3.5 nie są już wspierane.
; <NULL> MeshResource::LoadResource> <NULL> | arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds_low0.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE170: Nie można otworzyć skompilowanej tekstury „dach_n.texture” dla „arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|”
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds_low0.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE170: Nie można otworzyć skompilowanej tekstury „dol_n.texture” dla „arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|”
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds_low0.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds_low1.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds_low1.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds_low1.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
! <kuid2:366515:100435:1> VE82: Pojedyncze pliki siatki nie są wspierane dla dodatków pojazdów szynowych. Uaktualnij „dach/dach.im” do pliku .lm.
! <kuid2:366515:100435:1> VE39: Tekstura „shadow/shadow.tga” jest w jednolitym kolorze.
! <kuid2:366515:100435:1> VE109: Siatki niskiej szczegółowości mają ponad 500 wielokątów. Może to mieć negatywny wpływ na wydajność: 0: 6144, 1: 2262, 2: 1590
Czy jest możliwość naprawy tego wagonu bez grzebania w gmaxe o którym nie mam żadnego pojęcia? Jest to wagon typu Tads autorstwa Rysztura Trainz New Era build 97285
Scaliłem. Kolego Kubczak. Walisz tematami po forum i nic z tego nie wynika. Proszę trzymać się jednego wątku i nie zakładać miliona tematów na ten sam temat. Następne wybryki będą nagradzane ostrzeżeniem.
Administrator.
Jak naprawić te dodatki które maja takie błędy - <kuid:429786:100136> TNIRenderPluginThread::ThreadCommandLoadAssetMesh> Failed to load mesh <kuid:429786:100136>-0
- <kuid:429786:100136> TNIRenderPluginThread::ThreadCommandLoadAssetMesh> Failed to load mesh <kuid:429786:100136>-0
tak żeby działały w TANE Sp3 build 97285? To jest zielsko pofiga
Popełnił popełnił. Nie wiem czy nie kłamię ale czy nie Bogdan? Anyway, mam tę wersję. Zainteresowany może się zgłosić na priv. Dodatki są dostępne, paczki nie będę robił.
Przepraszam Was bardzo, bo mam zapytania na privie, ale niestety nie umiem jednak znaleźć tej wersji. Prawdopodobnie nie dograłem jej jak zmieniałem komputer i instalowałem Trainza na nowo.
Poszperam jeszcze na archiwalnych plikach na dysku zarchiwizowanym, ale póki co temat martwy u mnie.
Pomógł: 8 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 183 Skąd: Łapy
Wysłany: 24-11-2018, 13:43
Poprawiłem mapę Lublin-Dorohusk pod TANE zastępując ziele Pofiga zielskiem Bogdana i naprawdę dobrze to wygląda ale na mój poprzedni post napisany wczoraj, który przed chwilą usunąłem aby nie śmiecić nie było żadnej rekcji ani odpowiedzi a więc dla mnie temat jest zamknięty.
_________________ Warsztaty Wagonów Kolejowych w Łapach dawniej ZNTK Łapy
Poprawiłem mapę Lublin-Dorohusk pod TANE zastępując ziele Pofiga zielskiem Bogdana i naprawdę dobrze to wygląda ale na mój poprzedni post napisany wczoraj, który przed chwilą usunąłem aby nie śmiecić nie było żadnej rekcji ani odpowiedzi a więc dla mnie temat jest zamknięty.
Myślisz że wszyscy siedzą na forum 24h i mają czas czytać wszystko?
Jak to zrobić? Piszesz do autora oryginalnej mapy o zgodę i jak dostaniesz to przerabiasz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach