FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: ryszard
24-11-2018, 14:29
Jak naprawić błąd
Autor Wiadomość
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 03-11-2018, 10:22   Jak naprawić błąd

Jak naprawić ten błąd do lokomotywowni?
BĹ‚Ä…d: Znacznik „image” w „0” wskazuje na nieistniejący plik: „$screenshot$.jpg”.
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 835
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-11-2018, 10:32   

Dwa sposoby:
1. Wywalić z configu sekcję odnośnie miniaturki
....
thumbnails
{
0
{
image "$screenshot$.jpg"
width 240
height 180
}
}
....

2. Stworzyć plik o rozmiarze 180x240 pikseli w formacie jpg, nazwa $screenshot$ i wrzucić go do folderu dodatku (w odpowiednie miejsce), z reguły katalog główny.
Ostatnio zmieniony przez rysztur 03-11-2018, 11:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 03-11-2018, 21:24   

A jak i jaki plik stworzyć?
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 835
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-11-2018, 21:31   

Otwórz sobie dowolny dodatek, sprawdź czy jest w folderze plik „$screenshot$.jpg” i skopiuj go do swojego folderu. Możesz go przemalować (lub zrobić od zera) w np. Gimpie na biało i mieć coś uniwersalnego na przyszłość.
 
 
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 03-11-2018, 22:02   

A gdzie można otworzyć taki dodatek i jego folder? ;-)
Przepraszam za tyle pytań, jestem nowy :-)
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
Tylko PKP! 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 41
Skąd: Brzeszcze, Polska
Wysłany: 03-11-2018, 22:06   

z tym który masz błędy w configu musisz dopisać który rysztur napisał
_________________
Nie kłóć się z głupim bo najpierw zaniży cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem.
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 835
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-11-2018, 22:13   

Zaznacz błędny dodatek w CMP, naciśnij PPM z wyświetlonego menu wybierz "otwórz do edycji".
Pojawi się okno otwartego dodatku i w nim wykonaj to co wyżej opisałem. Po wszystkim zatwierdź dodatek (Ctrl + M w TS2010)
 
 
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 04-11-2018, 10:39   Jak naprawić błąd

Witam. Jak naprawić następujące błędy?
Nie udało się wczytać pliku obrazu '%s' dla tekstury '%s' podczas zatwierdzania siatki %s'
Nie znaleziono lub nie udało się wczytać tekstury '%s' dla siatki'%s'.
Nie udało się wczytać głównej tekstury '%s' dla pliku teksturowego '%s'.
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 835
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-11-2018, 10:53   

Najprawdopodobniej pozostał jakiś zbędny plik "*.texture.txt".
Możesz otworzyć w programie Trainz Mesh Viewer (PEVSoft'u) siatkę *.im dodatku. Tam po kliknięciu PPM w pojawiającym się oknie opcji, wybierz "Lokate texture". Możesz przewijać poszczególne tekstury, które pojawią się na siatce 3d. I teraz:
1/ Jeżeli będzie jakaś w polu wyboru tekstura, której nie będzie na siatce 3d (będzie jasnoszara), znaczy to że nie ma w dodatku pliku tej tekstury.
2/ Jeżeli porównując wyświetlane nazwy tekstur, z zawartością folderu dodatku stwierdzisz, że istnieje plik "*.texture.txt" którego nie wyświetla Trainz Mesh Viewer, to znaczy że jest on zbędny i możesz go usunąć.
Zatwierdzasz dodatek i powinno być OK.
 
 
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 04-11-2018, 20:29   

Nie mogłem odczytać w TMV żadnego pliku texture.txt więc je usunąłem i mam 12 błędów :-P
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
Bismarck1969 
user


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-11-2018, 10:41   

; <kuid2:366515:100435:1> Sprawdzanie poprawności <kuid2:366515:100435:1>
! <kuid2:366515:100435:1> VE48: Dodatek używa przestarzałego numeru trainz-build. Numery trainz-build poniżej 3.5 nie są już wspierane.
; <NULL> MeshResource::LoadResource> <NULL> | arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds_low0.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE170: Nie można otworzyć skompilowanej tekstury „dach_n.texture” dla „arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|”
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds_low0.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE170: Nie można otworzyć skompilowanej tekstury „dol_n.texture” dla „arc:fld:$(local)/hash-FB||kuid2 366515 100435 1.tzarc|”
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds_low0.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds_low1.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds_low1.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds_low1.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
; <NULL> Wczytywanie siatki tadds.im
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dol_n.texture” dla siatki „tadds.im”, w materiale „dol.m.tbumptex”.
- <kuid2:366515:100435:1> VE165: Brakuje lub nie udało się wczytać tekstury „dach_n.texture” dla siatki „tadds.im”, w materiale „dach.m.tbumptex”.
! <kuid2:366515:100435:1> VE82: Pojedyncze pliki siatki nie są wspierane dla dodatków pojazdów szynowych. Uaktualnij „dach/dach.im” do pliku .lm.
! <kuid2:366515:100435:1> VE39: Tekstura „shadow/shadow.tga” jest w jednolitym kolorze.
! <kuid2:366515:100435:1> VE109: Siatki niskiej szczegółowości mają ponad 500 wielokątów. Może to mieć negatywny wpływ na wydajność: 0: 6144, 1: 2262, 2: 1590
Czy jest możliwość naprawy tego wagonu bez grzebania w gmaxe o którym nie mam żadnego pojęcia? Jest to wagon typu Tads autorstwa Rysztura Trainz New Era build 97285
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 835
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-11-2018, 16:23   

Wygląda, jakby zniknęły tekstury normalmap. Przeinstaluj na nowo. U mnie w TS2019 jest wszystko OK.
 
 
Bismarck1969 
user


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-11-2018, 17:20   

Rysztur dwa razy skasowałem te wagony i dwa razy wgrywałem je i wychodzą te same błędy to jest 6 sztuk Gdzie występują podobne błędy
Ostatnio zmieniony przez Bismarck1969 05-11-2018, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ZB Kubczak 
nowy


Wiek: 14
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 17
Skąd: Zduny,Krotoszyn
Wysłany: 05-11-2018, 19:55   Jak naprawić błąd w 1aw

Witam, znowu proszę o pomoc ;-)
Jak naprawić ten oto błąd:
Nie udało się wczytać głównej tekstury '%s' dla pliku teksturowego '%s'.

Rozumiem, że z ostrzeżeniami da się grać :-)
_________________
J. Wiśnia
 
 
 
RBach 
znawca
Toromistrz



Pomógł: 245 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3791
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 05-11-2018, 21:16   

Scaliłem. Kolego Kubczak. Walisz tematami po forum i nic z tego nie wynika. Proszę trzymać się jednego wątku i nie zakładać miliona tematów na ten sam temat. Następne wybryki będą nagradzane ostrzeżeniem.
Administrator.
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.3: 18.04.2019
 
 
 
Bismarck1969 
user


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 22-11-2018, 09:46   

Jak naprawić te dodatki które maja takie błędy - <kuid:429786:100136> TNIRenderPluginThread::ThreadCommandLoadAssetMesh> Failed to load mesh <kuid:429786:100136>-0
- <kuid:429786:100136> TNIRenderPluginThread::ThreadCommandLoadAssetMesh> Failed to load mesh <kuid:429786:100136>-0
tak żeby działały w TANE Sp3 build 97285? To jest zielsko pofiga
 
 
 
MarekPREG 
nowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 28
Skąd: Białystok koło Łap
Wysłany: 22-11-2018, 10:31   

Temat był poruszany wiele razy - zielsko Pofiga poza kilkoma dodatkami nie działa w TANE i nie da się naprawić.
 
 
 
RBach 
znawca
Toromistrz



Pomógł: 245 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3791
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 22-11-2018, 10:33   

Bismarck1969 napisał/a:
To jest zielsko pofiga


Zielsko Pofiga nie działa i nie będzie działać w TANE, to jest starsza wersje SpeedTreez, działała w 2010/12, w TANE już nie.
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.3: 18.04.2019
 
 
 
Bismarck1969 
user


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 22-11-2018, 11:46   

No cóż mówi się trudno. Trzeba będzie wycofać trasę Lublin -Dorohusk z TANE bez zielska pofiga ta trasa nie ma sensu. Dziękuje za info
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Człowiek Bąk


Pomógł: 59 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 1809
Skąd: Bąk, Bk1
Wysłany: 22-11-2018, 11:52   

A czy przypadkiem ktoś nie popełnił wersji Jamalmapy z zielskiem innym niż Pofiga?
 
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 114 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2646
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-11-2018, 15:34   

Popełnił popełnił. Nie wiem czy nie kłamię ale czy nie Bogdan? Anyway, mam tę wersję. Zainteresowany może się zgłosić na priv. Dodatki są dostępne, paczki nie będę robił.
_________________
facebook.com/Zimowisko.Trainz
 
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 114 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2646
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-11-2018, 07:57   

Przepraszam Was bardzo, bo mam zapytania na privie, ale niestety nie umiem jednak znaleźć tej wersji. Prawdopodobnie nie dograłem jej jak zmieniałem komputer i instalowałem Trainza na nowo.

Poszperam jeszcze na archiwalnych plikach na dysku zarchiwizowanym, ale póki co temat martwy u mnie.
_________________
facebook.com/Zimowisko.Trainz
 
 
 
marconet
super user


Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 146
Skąd: Łapy
Wysłany: 24-11-2018, 13:43   

Poprawiłem mapę Lublin-Dorohusk pod TANE zastępując ziele Pofiga zielskiem Bogdana i naprawdę dobrze to wygląda ale na mój poprzedni post napisany wczoraj, który przed chwilą usunąłem aby nie śmiecić nie było żadnej rekcji ani odpowiedzi a więc dla mnie temat jest zamknięty.
_________________
Warsztaty Wagonów Kolejowych w Łapach dawniej ZNTK Łapy
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 224 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-11-2018, 16:50   

marconet napisał/a:
Poprawiłem mapę Lublin-Dorohusk pod TANE zastępując ziele Pofiga zielskiem Bogdana i naprawdę dobrze to wygląda ale na mój poprzedni post napisany wczoraj, który przed chwilą usunąłem aby nie śmiecić nie było żadnej rekcji ani odpowiedzi a więc dla mnie temat jest zamknięty.


Myślisz że wszyscy siedzą na forum 24h i mają czas czytać wszystko?

Jak to zrobić? Piszesz do autora oryginalnej mapy o zgodę i jak dostaniesz to przerabiasz
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group