Mam pytanie. Co zrobić, aby w przyłączanej siatce do modelu działały punkty przyłączani np. a.nr Dokładnie chodzi o to, że skrypt wstawia tarczę z numerem linii, ale nie widać numeru.
I druga sprawa - czy można wstawić jako oddzielny mesh wózek (bogey)? tak, aby działał tzn. układał się na łukach wzdłuż torów.
Ostatnio zmieniony przez PTram 26-02-2008, 19:30, w całości zmieniany 1 raz
Co do pointów - to lepiej, aby się one znajdowały w samym folderze głównej siatki - przynajmniej jesli mówimy o taborze, to ja bym pointy zostawił w tym folderze gdzie jest pudło. Pointami można zawsze manipulować - nie wiem jak to się ma w osobnych meshach... nigdy nie testowałem osobiście tego rozwiązania - może posprawdzaj pointy -> mam na myśli ich właściwy obrót. Rozumiem, że główny mesh dodatku ma całościowy tekst skryptów o okresolnej nazwie, do którego się dodatek w swych częściach odwołuje.
Co do bogey - wszystko powinno byc razem podpięte z uwagi na animację, którą eksportujesz... wewnątrz samego wózka masz przecież pewną hierarchię - i nadrzędny jest dummy np.: main.br
Pozdrawiam!
Rozumiem. wyjaśnię o co idzie. Może ktoś ma inny pomysł.
Robię rodzinę tramwajów typu N. Wymyśliłem sobie, aby skrypt wstawiał tarczę z numerem linii tam gdzie nie jest podłączony następny wagon. Skrypt mam od Erniego, wszystko działa oprócz wstawiania numeru linii w dołączanym meshu (Destings Table). Skrypt jest dobry, bo normalnie wszystko działa. Mam dwie wersje - wstawianie oddzielnego kuidu lub mesha z folderu głównego.
Z wózkami chodzi o sprzęgi. Chciałem zrobić ruchome sprzęgi, aby nie rozjeżdżały się na łukach.
[ Dodano: 2008-02-27, 16:11 ]
Pierwszy problem rozwiązałem, drugi odpuściłem. Dzięki - temat można zamknąć.
Ostatnio zmieniony przez PTram 26-02-2008, 21:54, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach