FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mnich3001
17-06-2008, 11:26
Dodatek siatka (mesh)
Autor Wiadomość
PTram
trainz
ptram



Pomógł: 17 razy
Wiek: 65
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 395
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2008, 19:29   Dodatek siatka (mesh)

Mam pytanie. Co zrobić, aby w przyłączanej siatce do modelu działały punkty przyłączani np. a.nr Dokładnie chodzi o to, że skrypt wstawia tarczę z numerem linii, ale nie widać numeru.
I druga sprawa - czy można wstawić jako oddzielny mesh wózek (bogey)? tak, aby działał tzn. układał się na łukach wzdłuż torów.
Ostatnio zmieniony przez PTram 26-02-2008, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maki
zaawansowany
M.K.



Pomógł: 45 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 701
Skąd: Słubice
Wysłany: 26-02-2008, 21:07   

Co do pointów - to lepiej, aby się one znajdowały w samym folderze głównej siatki - przynajmniej jesli mówimy o taborze, to ja bym pointy zostawił w tym folderze gdzie jest pudło. Pointami można zawsze manipulować - nie wiem jak to się ma w osobnych meshach... nigdy nie testowałem osobiście tego rozwiązania - może posprawdzaj pointy -> mam na myśli ich właściwy obrót. Rozumiem, że główny mesh dodatku ma całościowy tekst skryptów o okresolnej nazwie, do którego się dodatek w swych częściach odwołuje.
Co do bogey - wszystko powinno byc razem podpięte z uwagi na animację, którą eksportujesz... wewnątrz samego wózka masz przecież pewną hierarchię - i nadrzędny jest dummy np.: main.br
Pozdrawiam!
 
 
 
PTram
trainz
ptram



Pomógł: 17 razy
Wiek: 65
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 395
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2008, 21:53   

Rozumiem. wyjaśnię o co idzie. Może ktoś ma inny pomysł.
Robię rodzinę tramwajów typu N. Wymyśliłem sobie, aby skrypt wstawiał tarczę z numerem linii tam gdzie nie jest podłączony następny wagon. Skrypt mam od Erniego, wszystko działa oprócz wstawiania numeru linii w dołączanym meshu (Destings Table). Skrypt jest dobry, bo normalnie wszystko działa. Mam dwie wersje - wstawianie oddzielnego kuidu lub mesha z folderu głównego.

Z wózkami chodzi o sprzęgi. Chciałem zrobić ruchome sprzęgi, aby nie rozjeżdżały się na łukach.

[ Dodano: 2008-02-27, 16:11 ]
Pierwszy problem rozwiązałem, drugi odpuściłem. Dzięki - temat można zamknąć.
Ostatnio zmieniony przez PTram 26-02-2008, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group