Pomógł: 54 razy Wiek: 26 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 1617 Skąd: Kargowa/Wolsztyn
Wysłany: 05-12-2010, 19:55 To + Sr - Po co to?
Ostatnio na posterze w ,,Kolejach małych i dużych" zobaczyłem To przy semaforze wjazdowym. Zaciekawiło mnie to. Po co stosuje się takie rozwiązanie? Czy ostrzega to przed Sr wyjazdowym? Męczy mnie to i spokoju nie daje...
Pomógł: 336 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2010, 12:58
UAZownik napisał/a:
Tak, tylko dlaczego raz jest, a raz nie ma? Czy są jakies szczególne okoliczności stosowania tego typu rozwiązania?
UAZ przy kształtach, które nie mają przecież wyświetlania informacji o następnym sygnale, powinno być zawsze. Polecam przeczytać instrukcję WTB-E10, znajdziesz tam pewnie odpowiedź na większość nurtujących cię pytań.
Ostatnio zmieniony przez drstrach 06-12-2010, 12:59, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 13 razy Wiek: 70 Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 388 Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2010, 13:05
Logika wskazuje, że są tam gdzie dopuszcza się przejazd przez stację bez zatrzymywania się. Inczej mechanik by nie wiedział czy może jechać przez stację z maksymalną dopuszczalna prędkością. Sam wjazdowy semafor kształtowy określa czy i z jaką prędkością można na stację wjechać. Tarcza ostrzegawcza ze strzałą przy Sr wjazdowym może dodatkowo informować o ograniczeniu prędkości za Sr wyjazdowym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach