FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TC- kpina? żarty?
Autor Wiadomość
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2010, 14:58   TC- kpina? żarty?

Auran to sobie szanowni panowie jakieś jaja robi. Ponoć DLS dostał zwiechy, ale oczywiście ja na bezmózgowiu panów z auranu także cierpieć muszę. No bo jak wytłumaczyć, że ktoś dopuścił w ogóle taką bzdurę do obrotu. Auran za to dziadostwo które opisze za chwilę poniżej należałoby się spalić na stosie...
Ossooo chodzi? Otóż ostatnio coraz częściej kochany TC przerabia sobie pliki mojej mapy na swoje wbudowane z prefiksem kuidu "-2" czy tam "-1". Ale od kilku dni dostał "okresu". Każde odpalenie CMP kończy się wykaszanieniem mojego numeru KUID z ustawień CMP i wyskakiwaniem wiadomości w stylu "brak możliwości potwierdzenia numeru seryjnego" itd itp.... Jak łatwo się domyslić na 90% ma to związek ze zwiechą DLS Auran
Dlaczego my, zwykli użytkownicy musimy cierpieć przez imbecyli z Auranu którzy biorą kupę kasy za nieróbstwo??!!
Czy znacie koledzy jakiś sposób by zablokować CMP-owi łączenie się z planet auran przy każdorazowym jego uruchomieniu?
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
Ostatnio zmieniony przez SP45-166 03-01-2010, 15:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5090
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-01-2010, 15:19   

ja masz komunikat "trwa weryfikacja danych" wciszkasz ESC i juz...
takiego problemu jak ty ja jakos nie mam :)
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3hYBckc9zMsWvw0JW8w?e=xNGT7v
 
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4841
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2010, 16:09   

Akurat to kwaszenie się CMP związane z łączeniem sie wynika z sytuacji w której Auran chwilowo nie działa, a cmp dostaje stresu że nie może sie połączyć i głupieje, wywala usera itp. - ESC pomaga :) albo Enter (w moim 2006). To nic poważnego. Bardziej poważnie traktował bym problem z tym co sie dzieje z mapami, ostatnio Marek donosił że i jemu się to stało z Sudetami.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2010, 22:50   

zolwik napisał/a:
ja masz komunikat "trwa weryfikacja danych" wciszkasz ESC i juz...
takiego problemu jak ty ja jakos nie mam :)


Ja to się już tak boję tego diabelskiego wynalazku, że jak CMP sobie mieli to się nie dotykam tylko czekam aż skończy. Ale dzięki za radę- następnym razem zgaszę go ESC ;)
Inny już problem to fakt że Kilan nie może mojej mapki spod TC odpalić na swoim TRS2006, ponoć wyskakuje jakiś komunikat że "nie wybrałeś składu" czy coś. Zjawisko o tyle ciekawe że występuje podobno tak z paczki CMP jak i z plików zaimportowanych luzem...
Ale o tym może więcej napisac tylko Piotrek ;)
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
Ostatnio zmieniony przez SP45-166 03-01-2010, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5090
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-01-2010, 23:06   

mapa tworzona w TC ma Kod wersji 2,7 wiec 2006 tego nie odczyta...

z makaronem tak kiedys robilismy

Wiec niech on moze napisze jak to naprawic
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3hYBckc9zMsWvw0JW8w?e=xNGT7v
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 00:14   

zolwik napisał/a:
mapa tworzona w TC ma Kod wersji 2,7 wiec 2006 tego nie odczyta...

z makaronem tak kiedys robilismy

Wiec niech on moze napisze jak to naprawic


Piotrek mówi że tego próbował i nie pomogło. Moim zdaniem Piotrek spróbuj jeszcze wykasować pliki CMP np assets.tdx
Jak to nie pomoże to wtedy pewnie chłopaki coś pomogą wymyśleć, bo mi też się wierzyć nie chce że coś więcej niż kod wersji w pliku jest przeszkodą w odczytaniu mapy.
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
 
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4841
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 00:30   

Marek coś pisał że znalazł sposób na ten problem z moimi sudetami, trzeba go zastosować przy Twoim projekcie, ale póki co muszę się naumieć jak klonować Twoją mapę pod moim kuidem, bo to o to sie rozbija.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
makaron1970
super trainz



Pomógł: 17 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 490
Skąd: Kotlina Kł

Wysłany: 04-01-2010, 00:46   

Piotr - w CMP klikasz prawym klikiem na mapkę i w menu jakie się rozwinie będzie opcja klonuj, kliknij a reszta się sama zrobi ;-)
_________________
makaron TRS2006 http://makaron.krb.com.pl/
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4841
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 01:19   

Hehe, dziala. Odpaliłem mapę Krzysia stosując zmiane # build i klonowanie.

Krzysiu, do Ciebie uwaga najwyższej wagi, info od Magnusa: dorwij kogoś kto ma czas i kto ma TRS2006 i dogadaj sie z nim żeby Ci wysłał / dał pliki *ja. Podmiana plików *ja w Twoim TC wstawi w niego wszystko to czego nie ma, dodatki wbudowane. Będziesz sobie mógł zatem obejrzeć Sudety i pogrzebać za dodatkami które i Tobie sie przydadzą - np. napędy :)

Dzięki Marek :*
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
jpl 
super trainz



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-01-2010, 01:37   

kilanziom napisał/a:
Hehe, dziala. Odpaliłem mapę Krzysia stosując zmiane # build i klonowanie.

Krzysiu, do Ciebie uwaga najwyższej wagi, info od Magnusa: dorwij kogoś kto ma czas i kto ma TRS2006 i dogadaj sie z nim żeby Ci wysłał / dał pliki *ja.


Jak coś, to ja się zgłaszam na ochotnika, jeśli to jeszcze aktualne. Jeśli tak, ustalimy na PW co i jak. ;-)
_________________
Would you know my name if I saw you in heaven ?
Ostatnio zmieniony przez jpl 04-01-2010, 01:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2013, 12:36   

Ponownie wracam do swojego starego tematu. Czy ktoś z was ma jakiś sposób by przy czkawce Auranowego serwera nie kaszaniło się w ustawieniach pole własnego numeru KUID?
Oczywiście- można zablokować odpowiednią opcją aktualizację bazy podczas uruchamiania, ale to nic nie daje- po przejściu z CMP do gry, mam swoją mapę bez literki "W" czyli po zapisaniu jej wykaszani mi z kolei jej config w kosmos na jakiś numer kuid z początkiem -2:1020 zamiast 191825:1020. Po powrocie do CMP pole "twój numer kuid" znów jest puste i tak w koło Macieju...
I przerabiaj to teraz i za każdym razem zapisuj. Szkoda czasu, nerwów i ryzyka że coś sie w końcu pochrzani... Macie jakiś pomysł?
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2013, 13:35   

Patrzę teraz jeszcze raz na całą sytuację. Zaznaczone cały czas "zablokuj aktualizację bazy podczas uruchamiania". I co? I każdorazowe uruchomienie CMP wyświetla komunikat "aktualizacja bazy". To w ogóle działa ta opcja czy to jakaś kolejna fuszerka Auranu?
Może jest jakaś łatka, patch, service pack który ten problem eliminuje? Bo o tym że z poziomu CMP nie jestem w stanie nic ściągnąć z Auranu, mając oryginalną zarejestrowaną grę to już nie wspomnę...
Poprosiłbym uprzejmie o pomoc, bo marnuję na szukanie rozwiązania wolny czas który chciałbym poświęcić na budowę mapy...
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
Ostatnio zmieniony przez SP45-166 18-02-2013, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2248
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 18-02-2013, 14:57   

Udało mi się coś odkryć. Trzeba tylko to sprawdzić jeszcze na jakiejś mapie, więc jak będziesz testować to rozwiązanie, to spróbuj najpierw na czymś innym :P

Po godzinnym grzebaniu w CMP, stwierdziłem, że faktycznie wyłączenie aktualizacji nic nie daje. Manualne wpisywanie numeru kuid też nic nie daje - po ponownym włączeniu Trainza czy CMP, jest on zerowany. Zacząłem grzebać więc w plikach gry i znalazłem folder "Settings". Będą tam pliki tekstowe i kilka innych, ale nas interesuje "kuid" i "userd". Ten pierwszy trzeba we właściwościach ustawić, żeby nie był tylko do odczytu, a następnie otworzyć. Jeśli będzie pusty, to wkleić mu coś takiego:

Kod:
base-kuid                        <kuid:xxxxx:1000>


Gdzie w miejsce iksów należy wpisać swój Kuid. Dla bezpieczeństwa proponuję również wpisać powyższą linijkę ręcznie, bo kopiowany tekst z forum ma inne kodowanie i może wywalić jakieś nieoczekiwane błędy.

Po zapisaniu zmian otwieramy drugi plik tekstowy "userd". Jest tam nasza nazwa użytkownika z Planet Auran i zakodowane hasło. Ale tutaj zmieniamy tylko z 0 na 1 przy "alwaysonline". Zapisujemy zmiany.

Teraz można odpalić CMP - jeśli będzie brak połączenia z Auranem, to wyskoczy komunikat, że mamy niezarejestrowane lub błędne dane. Klikamy OK, pojawia się okno ustawień CMP. Tam sprawdzamy, czy w ostatniej zakładce jest poprawny numer Kuid użytkownika. Jeśli tak, to klikamy ANULUJ, bo inaczej będzie uparcie powracać i nic nie zrobimy. Po kliknięciu Anuluj normalnie pojawia się okno CMP. Po wyborze zakładki "Moje treści" powinny się wyświetlać poprawnie nasze dodatki. Więc najwyraźniej wszystko działa.

Nie sprawdziłem tylko sam jak to się ma do pracy z mapami, bo nie mam już czasu, dlatego jeszcze raz uczulam, żeby nie robić testów na swoich projektach :)
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2013, 16:09   

Panie! Działa! Magia!
Masz u mnie piwo i wielki wielki plus. Mapy na liście się pokazują z literką "W" więc wygląda że jest ok!
I najlepsze jest to że dzięki takim osobnikom jak Ty czy doktor, Qń, Kilan, Jamal i wielu innych których nie sposób tu wymienić ta gra się w ogóle jeszcze sprzedaje, a programiści mimo upływu lat nie potrafią z definicji dopracować tak prostych rzeczy jak wpisanie dwóch linijek tekstu...
WIELKIE DZIĘKI!
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2248
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 18-02-2013, 17:31   

Odwdzięczysz się mapą :D O ile faktycznie ten sposób zdaje egzamin :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group