A dziś do dyspozycji parę drobiazgów: Tablice rozkładowe elektroniczne Download
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biletomat KM Download
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak "Dotknięcie grozi śmiercią" Download
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak "Teren PKP" Download
Hej, a czym one sie różnią? Oba dodatki mają tę samą ilość poly i taki sam tex (2MB)
Tekstury mają niepotrzebnie kanał alfa, który zwiększa tex o 1/4 (zamiast 1.5MB ma 2MB)
Przy okazji. Niedawno też zacząłem wstawiać duże tekstury w moje dodatki. Ale wybieram do tego te, które są blisko torów - paczkomat jest ok, ale na pewno nie stoi przy torach, dlatego śmiało można zmniejszyc tex z 1024x512 na 512x256, w zasadzie bez straty jakości ten z prawej ma zamiast 1.MB 384kB No ale to Twój dodatek
I jeszcze jedno. Jak juz chcesz porządnie, to rób miniaturki do dodatków. wiem, jestem wymagający, ale od siebie też jestem wymagający w tej materii.
Hej, a czym one sie różnią? Oba dodatki mają tę samą ilość poly i taki sam tex (2MB)
Tekstury mają niepotrzebnie kanał alfa, który zwiększa tex o 1/4 (zamiast 1.5MB ma 2MB)
Przy okazji. Niedawno też zacząłem wstawiać duże tekstury w moje dodatki. Ale wybieram do tego te, które są blisko torów - paczkomat jest ok, ale na pewno nie stoi przy torach, dlatego śmiało można zmniejszyc tex z 1024x512 na 512x256, w zasadzie bez straty jakości ten z prawej ma zamiast 1.MB 384kB No ale to Twój dodatek
I jeszcze jedno. Jak juz chcesz porządnie, to rób miniaturki do dodatków. wiem, jestem wymagający, ale od siebie też jestem wymagający w tej materii.
Jeden jest 1024x512, a drugi 512x256.
Chyba ze gimp znow zrobił mi psikusa i nie przeskalował tekstury.
Gdy dostalem siatkę to tekstura była 2048x1024 lecz @zwinny uprzedził bym ją zmienił gdy z nim rozmawiałem.
Postaram się pamiętać o miniaturkach 😁
Zastanów sie też nad tym, czy rzeczywiście jeden dodatek powinien miec 2 kuidy. Jak sie rozszalejesz z produkcjami, to zobaczysz, że to ma znaczenie, sam przez to przechodziłem - na DLS był domek z jednym kuidem, na mojej stronie z drugim i robił się zamęt, bo po jakims czsie miałem sam problem z ustaleniem, które dodatki są roóżne tym bardziej, że w geodecie nazwa jest częściowo widoczna...
Ja bym rozwiązał to tak:
1) KUID2 z wiekszym numerem na końcu dla dodatku z wiekszą teksturą
2) zastosowanie obsolete-table (czyli dodatek z wiekszą teksturą zastępuje dodatek z mniejszą po graniu tego z większą
Zastanów sie też nad tym, czy rzeczywiście jeden dodatek powinien miec 2 kuidy. Jak sie rozszalejesz z produkcjami, to zobaczysz, że to ma znaczenie, sam przez to przechodziłem - na DLS był domek z jednym kuidem, na mojej stronie z drugim i robił się zamęt, bo po jakims czsie miałem sam problem z ustaleniem, które dodatki są roóżne tym bardziej, że w geodecie nazwa jest częściowo widoczna...
Ja bym rozwiązał to tak:
1) KUID2 z wiekszym numerem na końcu dla dodatku z wiekszą teksturą
2) zastosowanie obsolete-table (czyli dodatek z wiekszą teksturą zastępuje dodatek z mniejszą po graniu tego z większą
Prowadzę notatnik z listą swoich kuidów
Ale będę miał na uwadze wskazówki przy kolejnych produkcjach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach