FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PPM w gmaxie nie działa
Autor Wiadomość
danniel
świeżak


Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 2
Skąd: D29-002 150 km
Wysłany: 27-09-2015, 19:04   PPM w gmaxie nie działa

Witam.
Na windowsie 8.1 gdy klikam prawy przycisk myszy nic się nie dzieje. Ponowna instalacja nie pomaga. Jest to mi bardzo potrzebne, gdy chcę użyć opcji convert to editable poly, mesh.

P.S. Da się inaczej skonwertorować taki model?
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 28-09-2015, 19:31   

Mogę się mylić, ale czy nie wystarczy wybrać konkretną bryłę i z menu po lewej przycisk "Edit Mesh"?

_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 29-09-2015, 12:05   

Wujek, Dannielowi chyba o co innego chodzi. W ogóle nie może zamienić bryły w editable poly/mesh, co się robi właśnie prawym klawiszem. Polecam ten temat (rozwiązaniem może być porada Qnia) , być może pomoiże Ci rozwikłąć problem. Ja w w8.1 nie miałem problemów z menu kontekstowym. W w10 tez działa (oczywiście poza tym, że czasem wywala gmaxa, ale to było zawsze)
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 29-09-2015, 12:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 29-09-2015, 12:30   

Nie wiedziałem, że można w gmaxie mieć bryłę, której nie można edytować :P cóż, najwidoczniej kiepsko poznałem ten wynalazek ;)
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 29-09-2015, 15:11   

Nie w tym rzecz. Jak masz bryłę typu box, cylinder czy co tam dusza zapragnie innego z gotowców, to jak chcesz go przerobic na "editable poly", "Editab;e mesh", to musisz użyć PPM i to zrobić. Generalnie ja mam taką potrzebę np. jak mi się w trainzie na lewej stronie objawia obiekt, to czasem danie na takim reset x form robiło kiełbasę z drutami, a wcześniejsze zamienienie na editable poly robiło porządek. Lub jak sznurek robisz i chcesz zamienić na mesh to tak samo.
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 29-09-2015, 15:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
danniel
świeżak


Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 2
Skąd: D29-002 150 km
Wysłany: 30-09-2015, 13:46   

Dzięki Wujek za pomoc, po prostu w tutorialu sigmana nie było o tym mowy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group