Cześć :)
Zakupiłem sobie bilet First Class Ticket i kurcze chyba mam problem. Niby pisało, że można ściągać bez pograniczeń a teraz wyskakuje mi, że wykorzystałem swoje 100mb dziennie :?:
O co chodzi :?:
Czy First Class Ticket ma ograniczenie 100mb dziennie :?: bo szczerze, tego nie widziałem na regulaminie :-(
Moja znajomość angielskiego jest słaba, ale unlimited, oraz no limits rozumiem jako żadnych limitów - ograniczeń, więc nie powinno być tego limitu 100MB na dzień:
Wiek: 30 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 63 Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2015, 22:11
Polecam napisać do nich maila z reklamacja ja jednego dnia buszowania, pobrałem ponad 1 gb... Co prawda u mnie do połowy dodatków nie jest w stanie znalesc adresu url.... Ach Auran.
Pomógł: 336 razy Wiek: 55 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2015, 08:59
zygo napisał/a:
OK, super dzięki za odpowiedź :)
Pudło
FCT znosi limit ilości.
@zygo
Rozumiem, że ten limit masz w CMP? Trzeba poczekać 24 godziny, ew., jeśli nie działa czekanie, zrobić czyszczenie cache CMP (pewnie zresztą to ci poradzi helpdesk).
Wydawało mi się (z czasów, kiedy FCT na miesiąc był dawany do 2006 bodajże), że szło szybciej ale tylko po 100MB dziennie. A może od wtedy zmienili. Czyli nie miałem racji, przepraszam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach