FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TS2009
Autor Wiadomość
garot
nowy


Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Tychy
Wysłany: 18-12-2008, 18:44   

mam pytanie do osób którzy grali w betę, czy zrobili w końcu animowane zwrotnice?? bo w trs2006 tego nie było.
Ostatnio zmieniony przez garot 18-12-2008, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SM50
zaawansowany



Pomógł: 39 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 973
Skąd: Pisz
Wysłany: 18-12-2008, 19:31   

Nie, (chyba) nie. W TRS06 są, ale tylko na jeden rodzaj toru. wpisujesz w scenery zwrotnica
_________________
http://pkm.cba.pl - Zapraszam!
TS 2012
 
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 18-12-2008, 20:20   

Od wersji 2006 jest mozliwosc zrobienia takich rozjazdow samemu, jednakze tylko podstawowych (krzyzowe i inne odpadaja). Jak jest w 2009 - cos jest na rzeczy, bo glowny autor takich cudenek czyli andi06 wzial od samego poczatku Auran w obroty w tej kwestii, ale efektu nie znam. Jedno jest pewne - na wbudowane auranowskie nie ma co liczyc zapewne, jak juz to na czyjes wytwory.
 
 
 
garot
nowy


Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Tychy
Wysłany: 18-12-2008, 21:51   

Ja tego nie rozumiem, przecież w każdej praktycznie tego typu grze zwrotnice się obracają a w takiej grze jak trainz nie. Dziwni są ci ludzie z auranu, wiem że może to dla niektórych nieistotne ale ja np lubię jak jadę pociągiem w grze i widzę na który tor teraz jest ustawiona zwrotnica. A technicznie to chyba nie jest trudna rzecz.
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 18-12-2008, 21:54   

Auran od wersji 2004 zaprzestal robienia dodatkow, wszystko co daje to mozliwosci - a te sa wykorzystywane przez autorow, a odrebna kwestia to wydajnosc takich animowanych rozjazdow, a w Polsce nikt sie nie podjal ich zrobienia i w sumie sie nie dziwie.
 
 
 
margera
zaawansowany



Pomógł: 40 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 622
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-12-2008, 21:57   

Wystarczy popatrzyć na repaint animowanych rozjazdów który wydał Zwierzak. Wystarczy ułożyć bardziej rozbudowany układ torowy, a obraz zaczyna klatkować.
_________________
sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej glupoty...

http://www.garnek.pl/margera/
http://otwockrail.cba.pl/
 
 
jpl 
super trainz



Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2008, 22:32   

A czy wiadomo już, co ze silnikiem ? Dalej ten sam ?
_________________
Would you know my name if I saw you in heaven ?
 
 
 
liniar
Gość
Wysłany: 25-02-2009, 11:10   

Witam wszystkich.Mam takie pytanie czy warto kupic owa gre???.Mam sciagnietego pirata ale wydaje mi sie ze jest to produkt ostro zbugowany moze przez to ze jest to nie legalna wersja. Grafika taka sobie (pamietam jak mialem 2004 to mnie powalala),kierowanie skladami do du... (sklady wpadaja na siebie lub inne pierdoly zwlaszcza z sygnalizacja).Edytowalem mape turyngi nawkladalem skladoow hmmm i klops zawsze jakis sklad sie zawinol.Moze jest to wina braku wiedzy na temat mechniki gry ale w trs 2004 nie mialem problemu,tylko ze to bylo dawno.Moj sprzet to Amd 64x2 5000+,2 gb ramu,radeon HD3800.Pozdrawiam.Ps przepraszam za pisownie ale alt mi nie dziala :(.
 
 
liniar
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1
Skąd: Gdansk/NDG
Wysłany: 25-02-2009, 20:24   

Nie zdążyłem zedytowa a tu sluszna wrzutka za ot.Kupywac 2009 czy starsze wersje.Ps czy ktos wie jak się wylacza ten control center bo mnie do szalu doprowadza i nie moge normalnie pisac.
Ostatnio zmieniony przez liniar 25-02-2009, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-02-2009, 20:26   

dobra to ze goscie moga pisac wiadomo od dawna bo juz kiedys pisali a teraz wielkie "halo"

prosze trzymac sie tematu... nastepne posty nie na temat na wlasna odpowiedzialnosc
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3f6eiQA_ZfFAf0BM?e=Gj1ZGa
 
 
 
mnich3001 
Administrator

Pomógł: 33 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 802
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-07-2009, 23:13   

W końcu nabyłem grę (w MM za 89,90zł), na płycie instalacyjnej (1xDVD) 6 plików z czego 1 to bonus w postaci 3 lokomotyw:

- CD_730.cdp
- CSD140-TRS.cdp - lok wraz z kabiną
- CSD475101-TRS.cdp - lok wraz z kabiną

Zastanawia mnie, na diabła te pliki, myślałem, że będzie to coś specjalnego pod TS2009, niestety ...

Po odpaleniu programu uruchomił się program diagnostyczny który wykazał, że mam słaby procesor i stare sterowniki. Przy okazji dowiedziałem się wszystkiego o moim komputerze, nawet sprawy, które przez lata skrzętnie ukrywał :) No i poprosił o ustawienie pojedynczego monitora a ja korzystam z monitora, projektora i telewizora ...
Sterowniki mam stare bo te nowe to do bani.

Serial podajemy podczas konfiguracji trainz znanej doskonale z poprzednich wersji. Instalacja przebiega migiem, minimalistyczny instalator nie raczy nas ani muzyczką ani ładnymi obrazkami, nuuuuda.

Gra po instalacji zajmuje 3.727GB

- jest dalej plik trainzoptions.txt
- manual.html pl do wersji TS2009(ktoś chce pocztać?)
- manual.pdf z TRS2006 ...

W katalogu Builtin znajdziemy słynne pliki 1.ja; 2.ja; 3.ja; i 4.ja zajmują 3.4GB

i najciekawszy katalog bin :)


I żeby nie było, w grze pełno jest śmiecia ze starych wersji typu tabor bez animowanych osi, porażka.
Ostatnio zmieniony przez mnich3001 06-07-2009, 09:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
EU 04
zaawansowany



Pomógł: 58 razy
Wiek: 75
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 934
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 06-07-2009, 07:03   

Ja również wczoraj zainstalowałem TS 2009 i po uruchomieniu zacząłem "próbkować" wszystkie opcję. Przy wgrywaniu dodatków (nawet tych z DLS przeznaczonych extra do 2009) wyświetla komunikat że wystąpił problem z programem CCG i wyświetla następnie że nie udało się skompresować niektórych textur. Czy to może być wina płyty czy trzeba może zmienić jakieś ustawienia.
Mam w komputerze (na pierwszym dysku) zainstalowane 2004 i 2006 a 2009 zainstalowałem na drugim dysku fizycznym. Czy może być tak że te wszystkie CMP i inne programy "gryzą" się między sobą i to powoduje zawieszanie się CCG z TS 2009.
Ostatnio zmieniony przez EU 04 06-07-2009, 07:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
amek
user


Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-08-2009, 00:58   

Zauważyłem, że problemy z CMP w TS09 - permanentne zawieszanie się tego programu przy wgrywaniu dodatków - da się wyeliminować. Otóż trzeba zmienić język gry na angielski, wtedy przestaje wywalać z CMP do Windowsa. Czyli znowu problemy z lokalizacją. Co więcej jak ustawimy język angielski to nawet da się otworzyć Content Creator Plus.
Przy ściąganiu dodatków z DLS via CMP objawia się jeszcze jeden błąd (zmiana języka tu nie pomaga). Przy plikach powyżej około 1,2-1,3 MB po ściągnięciu pliku nie chce on się zainstalować. Jest na to sposób, ale bardzo kłopotliwy. Jak zobaczymy, że plik został ściągnięty trzeba bez zatrzymywania procesu ściągania zamknąć CMP i ponownie do niego wejść. Za drugim razem dodatek się natychmiast zainstaluje.
Inne zauważone przeze mnie wady i usterki to:
1) problemy z LOD pod DirectX - widać to na wagonach osobowych Kilana, nie ma tego problemu pod OpenGL,
2) jak już wybierzemy OpenGL to przy starszych sterownikach karty graficznej (Nvidia GeForce) występują problemy z dźwiękiem i ogólne mulenie, natomiast przy sterownikach najnowszych dźwięk jest OK natomiast nie działa wygładzanie krawędzi i wszystkie linie proste (np. trakcja) to zbiór zygzaków,
3) udźwiękowienie lokomotyw parowych PTram-a i Kilana nie działa prawidłowo.
Zalet niewiele:
1) nie ma błędów całkowicie uniemożliwiających grę (typu deszczyk),
2) usprawniony system sygnalizacji, co prawda nasz system sygnalizacji świetlnej nie działa do końca prawidłowo (chodzi o TO i SP), ale bardzo podobny czeski AZD... działa bardzo dobrze i jest dużo łatwiejszy do skonfigurowania (chociaż tam też są problemy ale natury wizualnej a nie co do samego działania ygnalizacji), z naszej sygnalizacji kształtowej nie działają tarcze ostrzegawcze,
3) komputerowy maszynista widzi ograniczenia prędkości z odpowiednim wyprzedzeniem i tak hamuje, żeby tych ograniczeń nie przekroczyć,
4) na dobrych komputerach (np. z procesorami serii Intel Dual Core) działa jakby płynniej niż wersje poprzednie (w obu trybach).
Ostatnio zmieniony przez amek 03-08-2009, 01:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2009, 10:08   

amek napisał/a:
(...)4) na dobrych komputerach (np. z procesorami serii Intel Dual Core) działa jakby płynniej niż wersje poprzednie (w obu trybach).

Z tym się nie mogę zgodzić, dużo płynniej działa mi TC1&2 niż to, ale jest to pewnie kwestia ilości trójkątów przypadających na teren. Aha, widoczność w TC mam ustawioną na 3km (przy pomocy Trainz Tuner) w TS2009 powyżej 2,5km dostaje takiego muła, że się nie da grać, wszystko na sprzęcie Intel E8400, 4GB RAM, NVidia 9800GT 512MB, w obu grach detale na maks.
Ze swojego miejsca dodam jeszcze brak możliwości wgrania plików .cmpa (chciałem być mądry i przy reinstalu windozy porobiłem sobie archiwum), możliwe że przy zmianie wersji na angielską to działa.
 
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 03-08-2009, 10:20   

Sygnalizacja wymaga napisania jej od nowa i tyle, zreszta nie tylko ona. Co do jezyka - ja siedze na angielskim, bo tak wygodniej. No i trzeba wziac poprawke na to ze sporo zmienilo TC3 ktorego w Polsce nie bylo (parowozom sie dostalo mocno, jak i sygnalizacji) wiec przesiadka na TS2009 oznacza stworzenie modelu od zera (Blender) albo jak ktos ma to sobie uzyje 3D Studio do re-eksportu i wykorzystanie nowosci (lista ciekawszych tagow w TS2009 do configow w przygotowaniu).
 
 
 
amek
user


Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-08-2009, 11:20   

Właśnie przejście na język angielski powoduje, że można korzystać z archiwów z TRS06. Sam tak przenoszę dodatki. Jest to o tyle wygodne, że nie musisz wgrywać od razu wszystkich dodatków, a tylko te, które zamierzasz wykorzystać w TS09. Przy wgrywaniu mapek CM dociągnie z archiwów potrzebne dodatki. Co do płynności celowo użyłem słów "tak jakby".
kolejne wady:
1) zarejestrowanie na Auranie nie dało miesięcznego first class ticket,
2) z uwagi na problem z wyświetlaniem np. drzew (przy tym mało drzew do TS09) i częściowe niedostosowanie sygnalizacji grywalny jest jedynie tryb kompatybilny,
zalety:
1) w geodecie w opcji wyszukiwania zamieszczenie okienka - schowka na najczęściej używane dodatki,
2) zaadaptowanie w geodecie możliwości zastąpienia na całej mapie albo tylko na jednym segmencie jednego dodatku innym (działa np z torami, napędami, teksturami, drzewami, nie działa z odcinkami wielotorowymi).
I jeszcze co do mojego wcześniejszego posta - wiem, że nie pisze się "trakcja" a "sieć trakcyjna" ale jak pisałem było bardzo późno.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez amek 03-08-2009, 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 03-08-2009, 11:29   

Co do FCT - sam sie zdziwilem, ale bywa, choc bonus mily zawsze byl, a tu lipa. Natomiast co do drzew - zapewne 99% roslinnosci uzywanej jest robiona alfamapa, a TS2009 ma w tej kwestii inne podejscie (1. nie trzeba robic dodatkowej mapy w edytorze 3D np. w gmaxie nie trzeba dodawac mapy w opacity; tylko wystarczy to zdefiniowac w texture.txt 2. w rzeczonym pliku texture odnosnie alfy sa co najmniej dwa parametry istotne, 3. po raz kolejny (w poprzednich latach zwlaszcza na starym forum Auranu) mozna doczytac ze alfa w skali szarosci jest "unsupported" i nalezy jej unikac (koszt dodatkowych trojkatow < alfa w skali szarosci, zwlaszcza przy uzyciu dostepnych od TS2009 technik)).
 
 
 
amek
user


Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-08-2009, 22:59   

Pogrzebałem w configach i udało mi się chyba spowodować że w TS09 działać będą polskie tarcze ostrzegawcze i sygnalizatory powtarzające bez konieczności pisania od nowa skryptów. Wprowadziłem następujące zmiany w configach:
1) wpis kind scenery zamieniłem na mosignal,
2) dopisałem linijkę function TrackSignal - to chyba niepotrzebnie ale był ten wpis w przykładowym configu na Trainzdev,
3) dopisałem trzy tagi distant, repeater, home którym można przypisać atrybut 0 albo 1, distant 1 oznacza, że sygnalizator będzie pełnił funkcję tarczy ostrzegawczej, repeater - powtarzacza, home - to chyba coś w rodzaju atrybutu przypisanego semaforom wjazdowym (tak wynika z opisu sygnalizacji angielskiej gdzie jest on wykorzystywany ale tego jeszcze nie zdążyłem sprawdzić) czyli w TO wpisujemy distant 1 natomiast w SP repeater 1 (pozostałe opisywane tagi 0),
4) w CCP zapisałem config w formacie 2.9,
5) cieszę się z działającej sygnalizacji.
Oczywiście opis jest "do użytku domowego". Sygnalizacja była sprawdzana wyłącznie w trybie kompatybilnym TS09, nie wiem jak działa w trybie oryginalnym. Zamierzam też wypróbować opcję home na semaforach wjazdowych.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez amek 04-08-2009, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 05-08-2009, 08:25   

Te czynnosci pozwalaja nie miec bledow skryptu, ale oidp w samym skrypcie jest taki knyf ktory moze rozwalac impreze (nie powoduje on bledu, ale kanalizuje dzialanie sygnalizacji w jeden kierunek). Ale skorzystam z tej rady i sprobuje zobaczyc co jest co.

Co do tagow - wszystkie polsamoczynne powinny miec jeszcze tag always-controlled, sbl pozbawiona tej opcji. Co do home - tez mi sie wydaje ze to cos w stylu semafora "otwierajacego posterunek" (home zamiennie nazywane starterem), wiec sie przyda do definiowania w przyszlosci. Sygnalizacja i tak musi miec nowy skrypt (chce wykorzystac mozliwosc nadpisania schematu dzialajacego domyslnie na swoj wlasny, uwzgledniajacy manewry).
Ostatnio zmieniony przez erniesouchak 05-08-2009, 08:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1939
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-09-2009, 13:11   TS2009 - dno...

Miałem możliwość sprawdzenia tej wersji, całe 0,5 h - zdecydowanie wystarczy!
Moje wrażenia: DNO
Same starocie, dodane mapki zostały wykonane kilka lat temu do wersji TRS2004, zero nowych sesji, gra jak na 2009 rok jest masakrycznie uboga w dobrej jakości dodatki. Za cenę 100 zł to jest prawdziwe złodziejstwo!!!
Dobrze, że nigdy tej gry nie kupiłem i na pewno nigdy nie kupię. Nikt mi nawet niech nie pisze, że przecież dodatki można wgrać samemu, że niby dają możliwość tworzenia swoich dodatków etc. Ile jeszcze można ciągle ściągać dodatki do bazowej (wręcz pustej) gry???!!! Zero poprawy przyspieszenia. Po co ponadto komukolwiek te obleśne stare tekstury, domki, tory, roślinność, tabor (screen poniżej), których kilka giga ciągle zalega w grze?!



To wszystko było już w pierwszym 10 lat temu budowanym trainzie!!!
Koledzy, obudźcie się!!! To jest najprawdziwsza lipa za naprawdę duże pieniądze!!!
Czy widzieliście kiedyś inne symulatory, które po każdej reedycji były zdecydowanie ładniejsze (łodzi podwodnej, lotnicze)? AURAN SERWUJE NAM STAREGO KOTLETA W NOWYM OPAKOWANIU!!! I co z tego, że jedna lokomotywa jest wykonana prawidłowo, cała reszta jest ciągle paintowa, tak jak zresztą wagony!!!
Dla porównania sprawdźcie sobie grę RAILWORKS (niestety brak planów wydania w Polsce...)
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
Mannerheim
zaawansowany
nietutejszy...



Pomógł: 78 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 626
Skąd: Warszawa-Rembertów
Wysłany: 26-09-2009, 13:53   

Toć to już od dawna wiadomo, że Auran wiele lat temu spoczął na laurach i wydaje kolejne części jedna po drugiej z kosmetycznymi zmianami. Po tej grze nie ma się już co spodziewać żadnych rewelacji, a tym bardziej rewolucji.
Ostatnio zmieniony przez Mannerheim 26-09-2009, 13:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 27-09-2009, 11:25   

Przeciez w kazdej wersji sa te same dodatki bo Auran je bierze z DLS. A rewolucja jest tylko ze na dodatki w nowych wymaganiach trzeba poczekac (przynajmniej na polskiej scenie, bo na zachodniej sie juz pojawily i pojawiaja) bo te zmiany nie sa kosmetyczne, ale jak u nas zainteresowanie tematem nie wybiega poza PTT to czego tu wymagac.
 
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1939
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-09-2009, 21:38   

erniesouchak napisał/a:
(...) A rewolucja jest tylko ze na dodatki w nowych wymaganiach trzeba poczekac (przynajmniej na polskiej scenie, bo na zachodniej sie juz pojawily i pojawiaja) bo te zmiany nie sa kosmetyczne, ale jak u nas zainteresowanie tematem nie wybiega poza PTT to czego tu wymagac.


Halo Ernie!!! Czy ty naprawdę uważasz, że gra jest tylko dla twórców dodatków??? Auran może wydać to gówno za 100zł w Polsce i 40 Euro na Zachodzie i jest OK??? Skoro te zmiany nie są kosmetyczne, to dlaczego twórcy gry nie stworzyli ani jednej mapki, ani jednego wagonu - tylko jedną lokomotywę!!! Żebym mógł w to zagrać musiałbym najpierw ściągać tysiące dodatków z DLS, gdzie jeśli nie masz FCT, to gratuluję wytrwałości z V=3kB/s... Mogę też szukać po setkach innych stron! TYGODNIE WYCIĘTE Z ŻYCIORYSU, ŻEBY POGRAĆ W SYMULATOR ZA 100ZŁ, KTÓRY BĘDZIE COŚ WART DOPIERO PO POZBIERANIU DODATKÓW Z DZIESIĄTEK STRON...
Tylko my starzy wyjadacze mamy ogrom dodatków na swych twardych dyskach (z czego większość jest już nieaktualna, a nowi to co??? nic tylko słyszą o licencjach i innych zakazach... Ponadto 10 tysięcy ściągniętych dodatków (tyle mam ja) skutecznie zwalnia mój komputer, bo nie radzi sobie z ich odczytywaniem. Tak długo gram w Trainza, że chyba się zatraciłem w tym jawnym wieloletnim oszustwie Aurana!

Cytat:
Przeciez w kazdej wersji sa te same dodatki bo Auran je bierze z DLS.


Na DLS jest dziesiątki wspaniałych lokomotyw, wagonów opartych na fototeksturach, realistycznych mapek i akurat Auran włożył do gry największe badziewia z DLS??? Coś tu nie kumam...
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
erniesouchak
zaawansowany
I po co to wszystko?


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 808
Skąd: Poznań/Kołobrzeg
Wysłany: 27-09-2009, 21:51   

Ja takiego problemu nie mam, zreszta nie czuje sie w zaden sposob oszukany przez Auran, jesli Ty sie czujesz, to sa instytucje do ktorych mozesz sie udac, a nie wylewac swoja frustracje na forum. Co do dodatkow dolaczanych do gry - regula jest taka, ze przechodza te dodatki ktore spelniaja w pierwszym rzedzie kryteria CM2, potem skryptowe (stad w 2009 sa jedynie moje corony), nad istota wykonania sie nikt nie zastanawia - stad wolalbym sto razy 2009 bez zadnych dodatkow, bo przynajmniej byloby lzej.
 
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 5158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2009, 22:14   

Ale nie potrzebnie to uniesienie. Wystarczy przyjrzeć się sprawie bliżej i okazać trochę zrozumienia (sobie i innym twórcom najlepiej).

Każdy z ludzi którzy n.t. mają coś do powiedzenia ma swój pogląd, do tego poglądy poszczególnych się nie zgadzają, dlatego nie będziemy tacy jak 'na zachodzie'. Np. na Węgrzech czy w Niemczech są zorganizowane grupy twórców którzy ściśle ze sobą współpracują i nie mają z tym problemu. - Np. 2 facetów trzepie mapy, 3 innych tylko pod tamtych dwuch trzepie domki, 2 innych tabor, kolejny jegomość z resztą współpracuje kreując skrypty żeby całość była wydajniejsza a jeszcze następny opracowuje całe udźwiękowienie do taboru itp. - Pięknie. Tak to należy robić. Wspólnie podejmują decyzję o zmianie wersji symulatora, wspólnie wspierają jakiś standard, wspólnie coś osiągają.

Nikt przecież nie ma obowiązku używać TS2009, można pozostać na starszych co i tak jest nieuniknione bo połowa osprzętu do budowy map na 2009ce nie chodzi poprawnie albo wcale i nie ma komu wszystkich tych elementów zrobić od nowa tylko po to żeby w 2009 chodziły. (bo auran wysrał się na tych co wcześniej tysiąc godzin robili te rzeczy do poprzednich wersji).

TRS to zabawa, więc pobawmy się. A jak auran nam nie pomoże to my nie pomożemy jemu w rocznym bilansie zysków.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group