FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Bronie - Mazowsze
Autor Wiadomość
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2008, 18:10   Bronie - Mazowsze

Bronie - Mazowsze to taki mały odpowiednik Polskiego Ostbahnu. Mapka budowana jest trochę inaczej, lżej ale z pomyślunkiem, dla fanów linii podobnych do OB zapewne będzie to najlepsza polska pozycja mapowa. Docelowo (w tej wersji mapy) ma być circa 80km szlaku. Obecnie mamy go 27,7km.
Bronie to mały stary węzeł z zapuszczoną lokomotywownią. Stacja znajduje się w centrum miasteczka, które otoczone jest przede wszystkim polami.


Odcinek Bronie - Zambrów wraz z po. Weremiejczykowo: szlakowa 100km/h, jedno małe ograniczenie, w większości to pola, pola i pola, mało łuków, duże różnice wysokości:

Odcinek Zambrów - Danielowo przez po. którego nazwy zapomniałem xD : Szlakowa 100km/h, dużo łuków, teoretycznie sam las, w Danielowie zaczyna się ograniczenie do 80km/h.


No i to tak wygląda. Z góry wielka prośba dla ludu, róbcie fototexy budynków z czerwonej, pruskiej cegły, której np. mi brakuje (np. budek przejazdowych z takowej cegły). A dla autorów dodatków, robcie takie budynki!
Za komentarze wielkie dzięki.
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca



Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1800
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-12-2008, 20:36   

Co tu komentować... Profesjonalista robi profesjonalną mapkę :) Bardzo dobrze!
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
irekec
trainz


Pomógł: 28 razy
Wiek: 48
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 383
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-12-2008, 00:48   

Moje uwagi - bez żadnych zlośliwości i podtekstow :
http://www.fotosik.pl/sho...58e305fd512a434
- nie wiem na ile realnie chcesz oddac budowe drogi kolejowej i urządzeń SRK , ale w rozjazdach krzyzowych ( pojedyńczych i podwójnych ) które prezentujesz napedy powinny się znajdować ( tak jak iglice ) w "granicach czworoboku rozjazdu " . Tak umiejscowione napędy występują w innym typie anglika .
http://www.fotosik.pl/sho...746ad95e45c7ab5
- nagminnie dajesz W4 z lewej strony toru zamiast z prawej - na poprzednich mapach toże .
http://img261.imageshack....30406204ee8.jpg
http://img508.imageshack....51654333zw9.jpg

- hm - w wiekszosci przypadkow dwa pierwsze semafory od lewej powinny stać na tej samej wysokosci ( ta sama droga ochronna do ukresu ) , lub nawet ten srodkowy bliżej osi stacji ( ale to raczej przy pełnej banalizacji ruchu )
http://img218.imageshack....64657648ym6.jpg
-poprosiemy o W1 po lewej - no chyba ze celowo bo ktoś zaiwanił :)

Ogólnie wygląda to naprawdę ciekawie , no i tory Trundy chyba jednak są najciekawsze - zwlaszcza betony .
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2008, 11:46   

No to ja się wytłumaczę ;)
+ Angliki pójdą pod koniec pod modernizację, nigdy ich nie potrafiłem robić prawidłowo, ale kiedyś będzie trzeba się nauczyć.
+ W4 po lewej stronie, wzoruje się tym co widzę u siebie, w Zambrowie wszystkie W4 są po prawej stronie, ja jestem estetą niestety i razi mnie w oczy jak jakiś wskaźnik stoi w międzytorzu... takie to dla mnie jest mało estetyczne.
+ Semaforki poprawię, widziałem na zdjęciach stację, chyba jakąś z Podlasia, która miała identyczny układ sygnalizatorów, tym też się posłużyłem.
+ W1... niestety ale w tej wersji semaforów ta tarcza (rzekomo zrujnowana xD) nie posiada wskaźnika, więc uznajmy że jest wyłączona, jak znajdę jakiś wskaźnik to się uzupełni ;)
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 219 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4982
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-12-2008, 13:41   

[quote="KGrid"]
+ W1... niestety ale w tej wersji semaforów ta tarcza (rzekomo zrujnowana xD) nie posiada wskaźnika, więc uznajmy że jest wyłączona, jak znajdę jakiś wskaźnik to się uzupełni ;)[/quote]


To jakiej Ty wersji uzywasz?? a co do W1 "luzem"
to na przepisowej masz paczke wskaznikow.... http://kolej.krb.com.pl/trs2004/trs.html
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2008, 14:09   

Cytat:
To jakiej Ty wersji uzywasz?? a co do W1 "luzem"
to na przepisowej masz paczke wskaznikow....

A po co do niedziałającej tarczy W1? Napisałem że w wersji zrujnowanej nie ma W1, ewentualnie można by dać wskaźnik zamknięcia semafora, ale żadnego normalnego niestety nie ma.
Używam semaforów w wersji 3.1
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 12:37   

Generalnie sprawa ma się tak że jesteśmy na 43 kilometrze. Zdjęcia z odcinka Danielowo-Łęczno w najbliższej przyszłości jak mi się zachce. Teraz trzy screeny i od groma wywodu, może ktoś przeczyta?
Łęczno to chyba jedno z większych miast na linii. Mamy tutaj krótką bocznicę do zakładów chemicznych, mamy stacje w środku miasta. Miasto które widzimy z pociągu ma długość circka 2km. Prace nad Łęcznem trwały 4 dni. Mamy tutaj detalistykę. Domeczek obok domeczku, krzewek, sklepik, a wszystko to zrobione na płynność Bronia. Ha! Szlakowa w mieście i okolicach jest ustalona na 40km/h. Ja nie odczuwam żadnego cięcia przy 80km/h. Aczkolwiek po dodaniu jakiegoś auta i ludzika zapewne coś tam odczuję, dlatego spokojna czterdziestka da nam spokój.
Z takich ciekawostek dotyczących budowy tego kawałka:
+ Ilość typów roślinności: 8
+ Ilość typów budynków mieszkalnych: 6
+ Ilość typów elementów dodatkowych w mieście: 8
+ Ilość typów elementów wykorzystanych do budowy przemysłu: 6
+ Ilość typów płotów wykorzystanych w Łęcznie: 3
Prościej mówiąc, z około 30 elementów wybudowałem takie o to miasteczko. Miasto otoczone jest polami, lecz z racji iż roślinność na całej linii jest taka sama tego nasz komputer nie buforuje. Z racji iż miasto ma budowę pierścieniową, dodatki wgrywają nam się wg. pewnej kolejności (patrząc od strony Bronia: Przemysł - Bloki - Budynki mieszkalne - Infrastruktura Kolejowa - Budynki komercyjne). Dlaczego tak to wywyższam ktoś zapewne zapyta. Otóż, wykorzystując takie dodatki cały czas w obrębie pola widzenia można zbudować ogromne miasto, które prawie nie będzie cieło. A zarzuty o monotonności budowli będą raczej nie trafne, bo te 30 typów dodatków można ułożyć w różnych kompilacjach.
Tutaj muszę wspomnieć o osobie, która mnie naprowadziła na taki trop, ażeby tak budować to miasto i tą linię. Słowa "Jak ułożysz od groma jednego typu trawy Greenery to nie będzie Ci cieło" wypowiedziane przez Kilanzioma na DTP w Warszawie w tym (jeszcze w tym xD) roku można by powiedzieć rozjaśniły mnie. Niby takie logiczne, a jednak... Wielkie dzięki dla Kilana za takie wgłębienie się w tego Trainza ;)
Teraz 3 smakowite screeny (przepraszam ze dopiero dzis, ale ten dziwny przepis o wadze screenow to spowodowal)


Dla pragnących normalnej jakości screenów link: http://trainzmaps.neteasy...er=asc&start=15
Tutaj w poscie tym samym beda odnosniki do normalnej wielkosci i jakosci screenów.
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2009, 00:18   

Jakby kogoś interesowało. Mapa się buduje i ma się dobrze. Długość to 43 km. Czyli w sumie połowa tego co w planach jest. Z racji nowości wydawniczych Kilanzioma kilka zmian w otoczeniu odcinka Mazowsze-Danielowo. Jest to zmiana budynku w Weremiejczykowie, Zambrowie i Danielowie. Oraz dodanie zamkniętych semaforów na rozebranym torze nr. 4 w Danielowie.

Szlak Danielowo-Łęczno jest to szlak leśno-polny. Od reszty odróżniać go można po niskiej prędkości. Będziemy jechać tutaj i 30 i 60 i 20 oraz 80. Dwa urocze przystanki umilą podróż, tak samo jak wiele lekkich wzniesień i ostrych łuków. Ważnym elementem tego odcinka jest jego zarośnięcie. Trawa w miedzytorzu oraz na samym torze na pewno doda uroku.


Łęczno jest dużym miastem, skąd odchodzi krótka bocznica do zakładów chemicznych znajdujących się przy wjeździe do Łęczna od strony Bronia. Na przejeździe słaba widoczność więc mamy 20km/h. W mieście duża stacja typowo towarowo-postojowa. Większa od tej w Broniach. Dawniej odchodziła stąd linia do Koziechłopów. Ale to było dawniej, dziś mamy po tym tylko zarośnięty tor, pewnie jeszcze przejezdny.



Kontrowersyjny styl budowania z wykorzystaniem trawy Greenery sprawdza się. Mapa jest lekka, ale daje też dobre efekty wizualne, dzięki czemu nie widać efektów znikania trawy FMA. Z przykrością muszę stwierdzić że raczej będzie to ostatnia mapa wydana przeze mnie (oprócz finalnej MMki) z racji że w wakacje nie będe miał czasu na TRS zaś potem jest matura. Bliżej zaufane osoby domyślają się czemu znikam z TRS.

Pozdrawiam KGrid
 
 
pysi
znawca
Krzysiek



Pomógł: 97 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 1966
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19-01-2009, 08:32   

Fajnie to wychodzi :) Trawka grennery ponoć nie ekonomiczna ale daje jednak zajebiste efekty, których trawą fma raczej nie uzyskamy, szkoda, że nie jest to mapka w jakimś jesiennym klimacie, bardziej bym się cieszył:P co do matury zobaczysz, że będziesz się uczył miesiąc przed egzaminami:P
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2009, 23:52   

http://www.youtube.com/watch?v=ehXHbfQ32oM

Taki mały filmik (tak wiem, głos na początku jest nijaki...)
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 17:21   

Czy ktoś pamięta ten projekt?
Jeśli tak to zapraszam:

W paczce mapa, sesja semafory oraz szybki spis dodatków. Mapa na wersji niższych niż 2006 nie działa. Do waszej dyspozycji ponad 45km szlaku ;)
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-2010, 23:11   

KGrid, jedna uwaga, zmień nazwy plików, tak żeby nie zawierały polskich znaków, bo obcokrajowcy mogą mieć z tym kłopoty.
 
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2010, 23:28   

Testowane w Rumunii - brak problemów z załączeniem mapy ;) Pliki nie mają polskich nazw, jedynie nazwa mapy w TRS takową zawiera, ale to już nie przeszkadza, bo informacji o tym że coś nie działa brak.
Pzdr
 
 
irekec
trainz


Pomógł: 28 razy
Wiek: 48
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 383
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-08-2010, 23:51   

Nie wdając się w szczegóły i ewentualne rozbieżności real / trainz , muszę przyznać że wg mnie to najlepsza dwutorowa linia bez drutu , w dodatku mająca swoj klimat . Naprawdę wypada Ci pogratulować tej produkcji - oby takich więcej .
 
 
KGrid
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2010, 07:34   

Cytat:
Nie wdając się w szczegóły i ewentualne rozbieżności real / trainz


A czemu nie, dzięki temu uda mi się pozycje ulepszyć, a mam nadzieje ze za jakis czas dojedziemy do Mazowsza, co prawda nie glownego. Takze dziekuje za opinie i prosze o opinie ;)
 
 
Damiaan3
super trainz



Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 505
Skąd: GŁOGÓW
Wysłany: 22-01-2019, 18:55   

Wiem odgrzewam temat lecz mam problem.Nie mogę znalesc jakie tutaj tory zastosował Kgrid ?
 
 
 
Bojar
super trainz



Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 542
Skąd: GoP
Wysłany: 24-01-2019, 21:54   

Jeśli dobrze pamiętam to były to tory greenery.
_________________
www.bojartrainz.tnb.pl
Moja galeria fot. z GOPu & screeny Projektu fragmentu byłego PMP-PW -> www.flickr.com/photos/148644736@N06/
____________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group