FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Support Auranu
Autor Wiadomość
Kamlox
super user


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 132
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-09-2014, 18:02   Support Auranu

Witam!
Czy wie ktoś co się stało z supportem/helpdesk`iem Auranu?
 
 
ryszard
znawca



Pomógł: 125 razy
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3920
Skąd: Opole

Wysłany: 16-09-2014, 20:40   

DLS Auranu dostępny tylko dla tych co mają zarejestrowane TS12. Może dlatego nie jest dostępna reszta.
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 16-09-2014, 21:07   

Ryś, dostęp do DLS a uzyskiwanie pomocy technicznej to raczej dwie odrębne sprawy...
 
 
Kamil 
znawca
Miedziak ;]


Pomógł: 79 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2230
Skąd: Lubin/Katowice
Wysłany: 17-09-2014, 04:20   

ryszard napisał/a:
DLS Auranu dostępny tylko dla tych co mają zarejestrowane TS12. Może dlatego nie jest dostępna reszta.


Mylisz się. Ja mam zarejestrowany TS2009 i bez problemu ściągam z DLSa.

EOT.
 
 
 
D_M
zaawansowany



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 939
Skąd: Jastrzębie
Wysłany: 17-09-2014, 07:34   

Możliwość pobierania z DLS dla TS2009 i 2010, jest jeszcze tylko do końca września: http://online.ts2009.com/...fe-Cycle_Policy Nie wiem czy koniec pobierania z DLS, to również koniec pomocy technicznej, ale raczej tak. Z wyjątkiem problemów z First Class Ticket.

Nigdy nie korzystałem z Helpdisk Auranu, szybciej można znaleźć rozwiązania problemów, szukając w google.
Kamlox spróbuj uzyskać pomoc od N3V poprzez: http://support.trainzportal.com/
_________________
TRS2006 EK build 3092, TC 3323, TS2010 49933, TS12 49922
Mapka Kaczyce-Manowce dostępna w archiwum TrainzMaps
 
 
 
Shamai
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2015, 14:10   Trainz 2012

Niestety dla TS 2012 też coś schrzanili, od miesiąca też dosłownie połowa rzeczy się nie ściąga, a od tygodnia w ogóle totalnie wszystko stoi. Ciągle tylko wyszukiwanie zależności a potem bezczynny, a strona helpdesk nie działa :/ Ktoś coś pomoże?
 
 
Zwinny
zaawansowany


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 912
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-01-2015, 14:17   

Ja nawet wczoraj ściągałem brakujące zależności do lokomotyw i szło bez problemu więc może jakieś problemy od nich z serwerem, ciężko powiedzieć. Tak jak już nie raz było mówione ta gra u każdego działa inaczej widocznie tyczy się to też content managera.
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-01-2015, 14:31   

ja również potwierdzam, od 2 dni ściągałem z DLS bez większych przeszkód
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3f6eiQA_ZfFAf0BM?e=Gj1ZGa
 
 
 
Shamai
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2015, 15:07   

Tak więc nie wiem czego to może być problem:/ Jakieś rady? Zresetowałem hasło ale nadal to samo. Nie mam pomysłu. Może ponowna instalacja coś naprawi??
 
 
Zwinny
zaawansowany


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 912
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-01-2015, 15:17   

A może coś windows blokuje albo zapora? Nie znam się tak bardzo na połączeniach internetowych więc tylko takie coś mi na myśl wpadło.
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 09-01-2015, 15:26   

Hmm, mógłbyś wkleić PING i Tracert z Auran.com?

Uruchamiasz wiersz poleceń, wpisujesz ping auran.com potem wpisujesz tracert auran.cm
Wklej tutaj wyniki, być może jest za długi czas oczekiwania na odpowiedź serwera auranu i dlatego gra głupieje.
 
 
Shamai
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2015, 16:04   

Proszę
http://imageshack.com/a/img661/1371/f2Cac8.png
http://imageshack.com/a/img538/5871/vpnblu.png
w tle jest w zaporze wyjątek dla CM...oraz gdzieś tam też dla samego TS12, innej zapory nie mam, a AVAST problemów nigdy nie robił

naprawa baz danych w CM, oraz test sieci też ok
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 09-01-2015, 16:35   

Połączenie gubi pakiety, masz 25% loss. Ping chwilami bardzo wysoki, w okolicach 600ms, to jest bardzo dużo. Podejrzewam że to jest przyczyną. Gra próbuje się połączyć z serwerem DLS ale gubi sygnał bądź nie może nawiązać połączenia ze względu na zbyt długi czas oczekiwania na odpowiedź serwera. I nie wiem za bardzo co ci doradzić, korzystanie z proxy żeby nie gubił sygnału i zmniejszyć ping?
 
 
Shamai
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2015, 19:49   

Pytanie za 100 pkt. jak ustawić proxy dla serwera aurana, nigdy tego nie robiłem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group