FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: ryszard
12-07-2014, 18:16
Tworzenie własnej gry.
Autor Wiadomość
WorldOfTrainz
świeżak


Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-02-2013, 10:51   Tworzenie własnej gry.

Witam,

jestem w trakcie szkolenia jeśli chodzi o pisanie gry od podstaw, dodam iż grę chcę napisać w C++, gra ma być online (do tego jeszcze daleko) na początku chcę stworzyć demo i tym samym chcę zareklamować grę w postaci filmików na YT. i wydobyć chętnych graczy którzy będą czekać na wydanie, dodam iż nie mam 10 lat i cały projekt chcę wziąć na poważnie jeśli chodzi o koszty jestem wstanie ponieść je wszystkie mam tu na myśli (serwery itp.). Jeśli chodzi o scenariusz mam napisany teraz muszę się tylko tym zająć w formie prawnej. Nawiązując do tematu poszukuję osób chętnych do pomocy (chcę zebrać ekipę) gdzie każdy będzie odpowiedzialny za co innego, aktualnie najbardziej mi zależy na osobie która się zna na tworzeniu modeli 3D (chodzi tu o tabor) jeśli chodzi o te sprawy jedynie w czym jestem dobry to tworzeniu budynków i tym podobnych.. Co do taboru mają być różne nacje np: Polska, Francja, Niemcy ma być to drzewko rozwoju jak i każda nacja będzie posiadała własny kraj, biorąc tu np, pod uwagę drzewko rozwoju Polski;

Pierwsza linia kolejowa na terenie Polski, w obecnych granicach, została otwarta 22 maja 1842. Linia ta łączyła Wrocław z Oławą dodajmy do tego jeszcze
że w trasę wyruszył pociąg składający się z lokomotywy parowej (co będzie pierwszym tierem) i ośmiu wagonów i zabrał 102 pasażerów. Przejazd trwał 42 minuty w jedną stronę i 43 minuty z powrotem. Pierwszego dnia wykonano cztery kursy. Czyli po zrobieniu 4 kursów gracz odblokuje sobie drugi tier aż tak do dziesiątego.


Dodam iż gra ma być darmowa ale będzie posiadała własna walutę która ułatwi w znacznym stopniu grę graczowi.. Jeśli chodzi o główną fabułę gry ma ona zapewnić dobrą zabawę oraz poznawanie historii kolei na całym świecie, w celu dalszych informacji proszę pisać w tym temacie lub na adres email; krystian574@wp.pl
Ostatnio zmieniony przez WorldOfTrainz 16-02-2013, 11:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2013, 12:20   

Rozumiem, że silnik renderujący będziesz też robił sam? Jakieś bliższe szczegóły na ten temat?
 
 
 
WorldOfTrainz
świeżak


Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-02-2013, 12:48   

drstrach napisał/a:
Rozumiem, że silnik renderujący będziesz też robił sam? Jakieś bliższe szczegóły na ten temat?


Witam,

nie wiem czy "silnik renderujący" zrobię sam ale raczej będzie trzeba.. jak już pisałem wcześniej jestem wstanie z finansować cały projekt więc jak z czymś sobie nie poradzę wtedy poproszę o pomoc bardziej doświadczonych ludzi, ja na początek chcę dodać że jak na razie opanowałem podstawy języka (C++) a to znacznie za mało.
 
 
 
Wojtek1010
user



Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 67
Skąd: Gryfów Śląski
Wysłany: 18-02-2013, 18:17   

Hmm... Bardzo dobry pomysł :-) A czy ta Twoja gra ma jakieś powiązanie z grą World of Tanks, bo jeśli chodzi o ogólny sens gry i to całe drzewko rozwoju to jest to bardzo podobne do tejże gry :?: No nic pozostało tylko czekać na efekty Twojej pracy(i innych pomocników). Pozdrawiam i życzę powodzenia ;-)
Ostatnio zmieniony przez Wojtek1010 18-02-2013, 18:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SM50
zaawansowany



Pomógł: 39 razy
Wiek: 23
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 973
Skąd: Pisz
Wysłany: 18-02-2013, 22:44   

WorldOfTrainz napisał/a:
jak na razie opanowałem podstawy języka (C++)

Wiesz, nie obraź się, ale też trochę zajmuje się programowaniem (C++/C#) hobbystycznie i mogę powiedzieć, że podstawy to do takiej gry zdecydowanie za mało. Mam nadzieję, że nie będziesz używał do tego flasha... Ze swojej strony mogę pomóc w modelowaniu, ale prostszych rzeczy. Do tych bardziej skomplikowanych potrzeba materiałów, których niestety nie posiadam :->
_________________
http://pkm.cba.pl - Zapraszam!
TS 2012
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group