FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Magistrala Podsudecka z przyległościami
Autor Wiadomość
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 20-07-2015, 11:04   

Cóż, spod zdolnej ręki i bezmotywie staje się atrakcyjnym pejzażem :) Szkoda tylko, że takie ciemne te obrazki, mniej przez to widać szczegółów.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 20-07-2015, 11:05   

@UAZ: z trawą to ja cały czas eksperymentuję i jak dotąd efekty są mocno takie sobie, zwłaszcza, że to dość żmudna robota. A potem i tak okazuje się, że po zmianie czasu oświetlenie i kolory wyglądają tak, że można puścić pawia na klawiaturę i zabawa zaczyna się od nowa.

Jak na razie miksuję dwa typy trawy Bogdana z Wildflowers/grass od Jankvisa - wciąż nie jest to efekt, jaki chciałbym osiągnąć ale chaszcze i woda to jedna z wielu bolączek tej... gry.

@Wujek 082: celowo ciemne - godzina 6:00 - chciałem zobaczyć, jak wyglądają kolory i puścić nieco mgły dla klimatu. Jak uporam się z rejonem przystanku i placem buraczanym - wrzucę coś w pełnym świetle dnia. :)
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 20-07-2015, 11:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
ryszard
znawca



Pomógł: 125 razy
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3810
Skąd: Opole
Wysłany: 20-07-2015, 13:44   

Malignus przyłączę się do opinii Wujka, a szczególnie do widoku typu czterech Murzynów w ciemnej sieni. Bardzo mnie ciekawi sposób rozwiązania problemu: stacja, przystanek i wokoło pusto, znaczy pola i nic ponad to, no może jedno zdechłe drzewko, a do wsi trochę drogi. Jak tylko będzie gotowy widok dzienny, to zapodaj jak najszybciej. Wszak warsztatu trzeba się uczyć od najlepszych :-P
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 20-07-2015, 14:49   

No problem- następne będą przy normalnym oświetleniu.
Tymczasem szybki powrót do nie tak odległej Polskiej Cerekwi, gdzie pojawił się rodzynek od Podlesky'ego.

401Da-149
Skoszarowana w zakładowej lokomotywowni obsługuje bocznicę cukrowni


uczestnicząc w rozładunku buraków cukrowych


przetaczając cysterny z melasą

Wielkie dzięki dla Autora! Cukrownia w Baborowie także czeka na przydział ;)
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 20-07-2015, 14:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Podlesky
super trainz


Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 536
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-07-2015, 14:58   

Amazing! :-D Cukrownia Polska Cerekiew miała na stanie 401Da-377,natomiast dla Baborowa widzi mi się SM30 lub też 409Da i pochodne...Ale do tego się dojdzie co i jak :mrgreen:
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 22-07-2015, 15:33   

Gdzie diabeł mówi dobranoc, czyli Jaborowice w świetle dnia.


Budynek stacyjny zburzono na początku lat 90. Ostał się tylko budynek szaletu, który akurat nie załapał się w kadr. Zlikwidowane zbędne oświetlenie, zarastające tory boczne.

Widok na plac buraczany - nieużywany już przez kolej ale wciąż eksploatowany prze transport kołowy.


W tle zabudowania wsi, której przystanek zawdzięcza swoją nazwę.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 22-07-2015, 15:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 22-07-2015, 16:58   

Cóż można rzec. Kiedy demo? :D
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 23-07-2015, 10:28   

Najpierw wyjdźmy z piaskownicy ;)

Potem, to się muszę dobrze zastanowić, czy w ogóle traktować to, jako mapę realną, bo zaraz będą zarzuty, że psiej kupy nie ma i żyto nie w tę stronę rośnie.

Plus nadal nie mam planów Kędzierzyna-Koźla Portu - bez tego nie ma mowy o zakończeniu, bo akurat ten kawałek jest ważny zarówno dla kierunku na Nysę, jak i na Baborów.
 
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1939
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-07-2015, 10:42   

Zawsze mi odpowiadał twój sposób odwzorowania rzeczywistości. Idealnie dobrana roślinność, sprawiająca wrażenie fotograficznego skopiowania wręcz rzeczywistości. Wcześniej podziwiałem twoją pracę przy mapie z okolic Wolsztyna (nie wiem, czy w końcu ją wydałeś). Na dodatek niesamowite tory Samplaire'a to już w mojej ocenie konieczność.
Trzymam kciuki i będę z uwagą śledził dalsze postępy.

Mam nadzieję, że ten schemat Ci się przyda:

http://dolny-slask.org.pl...dEntity=5183502
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 23-07-2015, 22:42   

@ Malignus, wiesz, moim zdaniem pobyt tego tematu w piaskownicy to pomyłka, jako że przykład z Ciebie może brać większość geodetów. Ja za cieniasa się nie uważam, ale podglądam z wielką uwagą Twój styl (tak samo jak Jacka). Biorąc jednocześnie pod uwagę mizerną ilość tworzonych map z szansą ich ukończenia (łącznie z fikcyjnymi!), to ta mapa powinna być od razu umieszczona w realnych i wątpię, żeby przy takim poziomie znalazł się jakiś odważny malkontent. Ale w razie czego czuwam (wszak adminem jestem...) ;)
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 24-07-2015, 19:53   

Ulica szumnie nazywana Dworcową, choć dworca od lat nie ma.
Droga wojewódzka nr 427 z Zakrzowa do Dzielnicy.


Widok w kierunku Zakrzowa. W lewo kierunek Baborów, w prawo kierunek Kędzierzyn-Koźle.


Pozostałości budynku stacyjnego. W krzakach przy peronie pozostałości szaletu.


W stronę Jaborowic. W głębi przystanek PKS. W prawo Baborów, w lewo Kędzierzyn.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 24-07-2015, 19:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 26-07-2015, 18:09   


Kędzierzyn-Koźle Zachodnie ca. 1996. Popołudniowy 46835 do Baborowa na chwilę przed odjazdem. Do obsługi tego kierunku służył wąski peron nr 3. Peron nr 2 obsługiwał składy w kier. Nysy. Przy peronie nr 1 zatrzymywały się składy w kier. Kędzierzyna.

Obecnie w użyciu pozostaje peron nr 1. Za plecami kier. Nysa/Baborów - kadr w kierunku Kędzierzyna-Koźla Przystanku.

Nie zgadza się m.in. kolor budynku dworca ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 26-07-2015, 18:18, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 27-07-2015, 14:55   


Rejon bocznicy Centrozłomu w Koźlu Zachodnim.
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 27-07-2015, 17:34   

Ale klimat. Nigdy nie umiałem robić bocznic...
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 27-07-2015, 20:48   

Bocznice to fajny temat sam w sobie - cukrownie, elewatory, place buraczane, składy opału itp., dzięki nim ruch towarowy nie sprowadzi się tylko do zwartych wahadeł z i na Śląsk.

W przypadku bocznicy Centrozłomu główny problem polega na tym, że niewiele się tego ostało - większość infrastruktury dawno została rozszabrowana/rozebrana więc mamy raczej do czynienia z wariacją na temat i tak póki co pozostanie - o ile ktoś będzie miał jakieś przekonujące informacje, które przekonają mnie do zmian.

Ot, kolejny argument przeciw traktowaniu tego wszystkiego jako mapy realnej ;)

Interesującym tematem jest też port rzeczny w Kędzierzynie, o ile w końcu uda mi się zdobyć te pieruńskie plany.

Jednak zdecydowanie najgorsze są jakieś totalne bezmotywia wśród pól i to jeszcze na jakimś względnie płaskim terenie - w te obfituje zwłaszcza odcinek od Koźla Zach. do Jaborowic i odc. do Racławic Śląskich - można się naprawdę zniechęcić, wszystko idzie wtedy żółwim tempem, dlatego skaczę sobie między różnymi kawałkami mapy, żeby nie oszaleć.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 27-07-2015, 20:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 28-07-2015, 11:36   

Jakby co, kilka postów wyżej Jamal zapodał jakieś plany ;)
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 28-07-2015, 11:49   

Wiem, znam ten plan i nie do końca o to chodzi. Pierwsza i zasadnicza rzecz - data - 1896, zupełnie inaczej wygląda połączenie z Podsudecką, nie ma estakady pod którą wyprowadzono cały ruch towarowy i osobowy od str. Opola itd. Pomimo walorów historycznych i najszczerszych chęci do niczego mi się nie przyda.
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 28-07-2015, 14:04   

Tymczasem duet kamienieckich rumunów pokonuje odcinek Kędzierzyn-Koźle Przystanek - Kędzierzyn-Koźle Zachodnie.

 
 
 
Wosiu
user


Pomógł: 2 razy
Wiek: 60
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 74
Skąd: Rawicz
Wysłany: 28-07-2015, 17:01   

Piękne, naprawdę piękne są te screny które nam prezentujesz, :shock: ech, apetyt rośnie w miarę kolejnych prezentacji. Zazdroszczę umiejętności w "przenoszeniu" prawdziwej, i niegdyś ważnej linii kolejowej do wirtualnego świata Trainza. Twoja praca jest swego rodzaju dokumentowaniem historii. Fajnie, że kolejna prawdziwa linia będzie kiedyś dostępna w tej zwariowanej skądinąd grze.
 
 
 
Aikozann
zaawansowany


Pomógł: 48 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 866
Skąd: Sierpc
Wysłany: 28-07-2015, 22:10   

MalignusPL napisał/a:
http://trainzimage.pl/image/m0f

Te tarcze ostrzegawcze to jakiś dedyk? Bo te wskaźniki W1 wydają się jakieś małe w porównaniu do tarcz, chyba mniejsze niż "normalne"... Ale w sumie może mi się zdaje...
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 29-07-2015, 08:52   

@Aikozann: żaden dedyk aczkolwiek tarcza osobno, w1 osobno.

Tak, czy inaczej tu nie będą stały - to stan obecny.

W latach 90 KKZ wciaż było stacją węzłową i podejrzewam, że tu stały sem. wjazdowe, zaś tarcze ze skrina mogły być cofnięte aż za most na Odrze.

Po skończeniu odc. KKPrzystanek - KKZ sygnalizacja będzie poddana przeglądowi.

Tak, czy inaczej dzięki za uwagę - te - tak długo, jak długą są merytorczyne - są zawsze mile widziane.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 29-07-2015, 08:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 31-07-2015, 21:35   

Jak za dawnych lat. Popołudniowy osobowy z Bytomia do Dzierżoniowa Śląskiego opuszcza Kędzierzyn. Tor po prawej to oczywiście zaczynająca się w Koźlu Zach. linia do Baborowa.


Trumna na manewrach ;)


Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 31-07-2015, 22:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1718
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 01-08-2015, 21:25   

Bardzo fajnie to wszystko wygląda. Cieszę się, że mam w tym swój jakiś mały wkład. Jeżeli coś jeszcze potrzeba, to zapraszam, pamiętam ciągle o tym domku dróżnika co mi posłałeś.
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 492
Skąd: Oslo
Wysłany: 02-08-2015, 18:10   

A ja się cieszę, że ktoś chce mieć jakiś wkład - sam nie mogę ogarnąć wszystkiego ;)


Poranne mgły między Reńską Wsią a Kędzierzynem.
 
 
 
Bogdan
zaawansowany
bbf11



Pomógł: 32 razy
Wiek: 60
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 800
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 02-08-2015, 21:59   

http://trainzimage.pl/image/mRz

Na przyszłość screena poproszę :-D .
_________________
Drobnica

Kuid 173000 ALL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group