FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: ryszard
12-07-2014, 19:37
Sprzedam komplet instrukcji PKP
Autor Wiadomość
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-08-2011, 13:44   Sprzedam komplet instrukcji PKP

Witam!
Mam do sprzedania komplet instrukcji wydanych przez PKP S.A., PKP- PLK S.A. i PKP CARGO S.A.

Opis i link do aukcji na allegro.pl
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5067
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-08-2011, 20:12   

czy jak aukcja sie nie uda jest mozliwosc kupienia tylko tego:
4. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1) (2008)
??
i jak tak to za ile>?
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
Lutek 
znawca
PL-PLKW



Pomógł: 118 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 2599
Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 11-08-2011, 22:48   

A ja mam podobne zapytanie ale o Ie-1 :]
_________________
www.bazawagonow.pl
 
 
 
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2011, 12:28   

Jeżeli aukcja nie zakończy się kupne pewnie wystawię każdą książkę z osobna :) Średnia cena będzie około 15 złotych plus koszty wysyłki. Proszę być cierpliwym :)
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5067
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2011, 09:35   

to jak będziesz robić osobno to IR1 rezerwuje teraz. bo ogólnie to ja będe teraz wyjeżdżać i wrócę dopiero koło 30 sierpnia. więc nie będę miał jak kupić na allegro.

ale jeśli będzie za 15+wysyłka to biorę z miejsca :)
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-08-2011, 11:20   

No to jak nie zejdzie na allegro to odstawie dla Ciebie. Do odbioru we Wrocku po twoim powrocie?
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5067
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-08-2011, 11:22   

spoko może być. we wro jestem w miare często. nawet aktualnie do środy tu jestem ;p
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
Lutek 
znawca
PL-PLKW



Pomógł: 118 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 2599
Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 15-08-2011, 20:25   

Ja pisałem, że wezmę Ie-1 ale ktoś mi posta wywalił.
_________________
www.bazawagonow.pl
 
 
 
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-08-2011, 22:43   

Aukcja zakończyła się.
Wszystkie książki prócz "Poradnika maszynisty..." i "Vademecum maszynisty..." są w cenie 15 złotych plus koszty wysyłki za egzemplarz. Dwa wymienione tytuły wyżej są w cenie 25 złotych plus koszty przesyłki.
Przesyłka przez PP, kurierem bądź przez Paczkomaty24.pl które bardziej preferuję.
Szczegóły przez PW.[/i]
 
 
 
Patrykos
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 803
Skąd: Imielin
Wysłany: 26-08-2011, 07:36   

Proszę wziąć pod uwagę, że większość wskazówek i odniesień do instruckji w książce „Vademecum Maszynisty” jest nieaktualne.
_________________
Pozdrawiam, Patryk.
http://www.patrykos.kolej.org.pl/ / https://www.facebook.com/PatrykosTrainz/
Ostatnio zmieniony przez Patrykos 26-08-2011, 07:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
EU 04
zaawansowany



Pomógł: 58 razy
Wiek: 71
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 934
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 26-08-2011, 07:56   

Vademecum maszynisty były trzy części i jedynie część pierwsza może być nieaktualna (ruchowa) w pozostałych co jest napisane to nic się nie zmieniło. Jedynie może to że o nie wszystkim taborze jest tam napisane. Po "uwolnieniu" PKP tyle się tego taboru namnożyło że ciężko się w tym połapać.
Chyba że mówimy o dwóch różnych książkach o tytule "Vademecum ....".
 
 
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-08-2011, 11:37   

Tak wiec, gwoli ścisłości, poniżej lista dostępnych książek (w nawiasie podano rok wydania, * oznaczono wydawnictwa obecnie archiwalne):

1. Przepisy sygnalizacji E1 (1997)*

2. Instrukcja sygnalizacji Ie-1 (E1)(2007)

3. Instrukcja o technice manewrowej Ir-9 (R-34) (2005)

4. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1) (2008)

5. Wytyczne postępowania przy przewozie koleją towarów niebezpiecznych Cpn-1 (2005)

6. Instrukcja dla maszynisty pojazdu trakcyjnego Ct-1 (Mt-1) (2005)*

7. Instrukcja dla pomocnika maszynisty pojazdu trakcyjnego Ct-2 (Mt-2) (2005)*

8. Instrukcja dla maszynisty pojazdu trakcyjnego Ct-1 (Mt-1) (2008)

9. Instrukcja dla pomocnika maszynisty pojazdu trakcyjnego Ct-2 (Mt-2) (2008)

10. Vademecum maszynisty elektrycznych pojazdów trakcyjnych (około 1980)*

11. Instrukcja o użytkowaniu urządzeń radiołączności pociągowej Ir-5 (R-12) (2005)

12. Cw-1 (Mw 56) instrukcja o utrzymaniu i obsługi hamulców (2007)

13. Poradnik maszynisty trakcjo elektrycznej (2003)

Co się tyczy pozycji 10 czyli sławnego "Vademecum maszynisty (...)" jest to cześć trzecia, z opisem działania sterowania EN57, ET22, EU07, ET41, ET22, chyba ze od dnia odejścia przeze mnie z PKP cały ten tabor wywalili zaraz za mną ;)
Ostatnio zmieniony przez fishiii 26-08-2011, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pietrek
znawca



Pomógł: 62 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2050
Skąd: Kluczbork

Wysłany: 26-08-2011, 20:44   

EU 04 napisał/a:
Vademecum maszynisty były trzy części i jedynie część pierwsza może być nieaktualna (ruchowa) w pozostałych co jest napisane to nic się nie zmieniło. Jedynie może to że o nie wszystkim taborze jest tam napisane. Po "uwolnieniu" PKP tyle się tego taboru namnożyło że ciężko się w tym połapać.
Chyba że mówimy o dwóch różnych książkach o tytule "Vademecum ....".


Vademecum (cz.2 i 3) może być o tyle nieaktualna że niektórych usterek które można było kiedyś własnym sumptem usunąć obecnie nie wolno. No i nie ma tam nowszych rozwiązań.
 
 
EU 04
zaawansowany



Pomógł: 58 razy
Wiek: 71
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 934
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 27-08-2011, 10:45   

Usterki to można usuwać tak samo jak dawniej, tylko po skończonej służbie trzeba mądrze napisać raport.
Maszyniści są karani nie za defekty lokomotyw tylko za to jak napiszą później raport.

Dam taki przykład z mojej pracy z przed kilkudziesięciu lat. Maszynista prowadził pociąg pospieszny i coś mu tam nawaliło. Zażądał pomocy i przez pewien odcinek trasy ciągnęła go inna lokomotywa. W tym czasie naprawił usterkę i na najbliższym postoju kazał odpiąć się lokomotywie pomocniczej. Po zakończeniu służby napisał tak raport że wynikało z tego że w czasie jazdy w celu usunięcia usterki wchodził do szafy wysokiego napięcia (co jest jednym z największych "przestępstw" maszynisty). Zakończyło się to"tylko" na tym że został ukarany zabraniem premii i został zdjęty z planu osobowego. W obecnych czasach za takie coś to pewnie zostałby zdjęty z jazdy.
Ostatnio zmieniony przez EU 04 27-08-2011, 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pietrek
znawca



Pomógł: 62 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2050
Skąd: Kluczbork

Wysłany: 27-08-2011, 13:49   

Może źle to ująłem, obecnie na szlaku to w zasadzie wolno powymieniać odpowiednie bezpieczniki, i po odblokowywać to co można. O wchodzeniu do szafy WN można zapomnieć co nie oznacza że ci maszyniści którym jeszcze zależy nie robią tego.
Kiedyś było inaczej, jeżeli maszynista usunął usterkę i w raporcie służbowym odpowiednio to opisał to oczywiście że włos z głowy mu nie spadł. I musiał w wyjaśnieniu pisać: "proszę o łagodny wymiar kary bo idą święta".
W swojej karierze na sputniczkach już widziałem taką sytuację w której padły dwa silniki z dwóch różnych par. Wg. teorii taki był układ że nie było możliwości jazdy awaryjnej.
Mechanik z którym wtedy jeździłem zapalił papierosa, pomyślał i tak pokombinował że brutto do stacji wciągnęliśmy i nawet do macierzystej jednostki udało się luzem dojechać.
Defektu nie było i wszyscy byli zadowoleni, a te dwa silniki do wymiany i tak były.
Teraz za takie ratowanie się to na pewno warsztat jak nie zwolnienie.
 
 
fishiii
nowy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-09-2011, 14:02   

13. Poradnik maszynisty trakcjo elektrycznej (2003)
Lepsza od "Vademecum", zawiera opisy napraw i postępowania na popularnych seriach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group