Pomógł: 20 razy Wiek: 30 Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 949 Skąd: Źmigród/Leszno
Wysłany: 04-07-2011, 13:25
shinkadamo napisał/a:
Rewelacja. Tak dużo taboru na takiej wielkiej stacji? Mój komp tego nie udźwignie, ale i tak pięknie! :-)
Właśnie Jamal! Jakiego Ty masz kompa? Już kiedyś tam pisałem o tym. Ja to mam przycinki na o wiele mniejszych stacjach a tu tobie na takim obszarze się nie tnie , szacun dla twojego kompa :P
Jakiego Ty masz kompa? Już kiedyś tam pisałem o tym.
procesor Intel Quad Core i5-750
karta ATI Radeon HD5770 1GB GDDR5
RAM 2x2GB 1333MHz
Płyta główna GIGABYTE P55A-UD3
zasilacz Chieftec CFT-600-14CS
nowy dysk twardy samsunga 500GB (nie pamiętam dokładnie typu)
no i oczywiście Windows 7
Pomógł: 336 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-2011, 14:57
I dodam od siebie, że komp Jamala to nie jest jakaś rakieta, zwykły przeciętniak. Cała tajemnica polega w odpowiedniej konfiguracji dodatków na mapie, czyli nie za dużo i z głową, w czym jak widać Jamal osiągnął poziom mistrzowski
Muszę przyznać że kolega Jamal zrobił kawał dobrej roboty Bardzo mi się ta mapa podoba:) Aż mi się łezka w oku zakręciła ze wzruszenia gdy zobaczyłem jak Ty Jamal pięknie przywróciłeś kolej na Lubelszczyźnie za pomocą tej mapy:)
Mapa Jamala po prostu powala na kolana. Wygląda rewelacyjnie. To będzie jedna z niewielu takich map. Osobiście czasami podpatrzę co nieco od Jamala. W końcu jest się od kogo uczyć.
Może jak skończysz tę mapę, odświeżysz trochę linię 156?
_________________ "Kiedy ludzie zaczynają naśladować twój styl, wtedy czujesz, że coś w tym jest." — James Hetfield
Pomógł: 336 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-2011, 21:59
DRE napisał/a:
Może jak skończysz tę mapę, odświeżysz trochę linię 156?
Nie żebym się czepiał, ale może ktoś inny to zrobi, Jamal ma co robić. Tu mała podpowiedź w dalekiego świata; Pofig (Rosja) zmodernizował mapę East Kentucky (USA) do standardu TS2010+, Dermmy ją trochę podrasował i przyklepał swoją autoryzację. Myślę, że budujący (nomen omen ) przykład.
Jamal u Ciebie ta mapa nie wygląda jak mapa w trs To po prostu jakbyś Kamerą w realu robił filmy itp. Świetne wykonanie u mnie w drodze jest TS 2010 specjalnie dla tej mapy Lepszej nie widziałem
Nie żebym się czepiał, ale może ktoś inny to zrobi, Jamal ma co robić. Tu mała podpowiedź w dalekiego świata; Pofig (Rosja) zmodernizował mapę East Kentucky (USA) do standardu TS2010+, Dermmy ją trochę podrasował i przyklepał swoją autoryzację. Myślę, że budujący (nomen omen ) przykład.
Nie czepiasz się. Po prostu miło byłoby przejechać się linią 156 w takim wysokim poziomie jak ta. Niestety, nawet gdybym chciał podciągnąć ją sam do wyższego standardu to zostaje TRS2006. TS2009 wymaga zbyt wielu poprawek. Oczywiście, może jak pojawi się ta paczka z poprawionymi dodatkami, to coś się wymyśli.
_________________ "Kiedy ludzie zaczynają naśladować twój styl, wtedy czujesz, że coś w tym jest." — James Hetfield
Dzięki za miłe słowa!!! Co do Linii 156, to nie będzie poprawiana. Jak ktoś chce, to niech robi Zresztą kolega Korzeń już robi mapkę z tamtych rejonów Na razie żyję mapka Lublin - Dorohusk
Koledzy i Koleżanki! Jak możecie, to wspomóżcie mnie zdjęciami na fototekstury do różnych budynków z tej linii. Już część osób bardzo mnie wspomaga modelami takimi jak wiaty, dworzew Rejowcu i Lublinie, czy też budynkami PKP CARGO w Lublinie
[na skrinie moja wariacja loka Kylo0 - TEM2-212 z EC Wrotków - nie do udostępniania :)]
W związku z pracami nad stacją Chełm pojawiły się bardzo poważne problemy - nie potrafię dopasować żadnej fikcyjnej stacji w zamian za dworzec główny w Chełmie.
Czy ktoś ma jakieś sugestie?
BARDZO WAŻNE: Od jednego z życzliwych kolegów otrzymałem zdjęcia na fototekstury budynków z Zawadówki i właśnie dworca głównego w Chełmie (!!!). Czy ktoś może podjąć się zadania budowy obiektów? Szczególnie dworca chełmskiego?
TRS2006 i w gore ma jakis problem z polskimi znakami, na pewno w nazwach plikow i w wpisach w konfig, czasem tez w nazwach wpisywanych na nastawniach czy tablicach. U mnie to raz dziala raz nie...
Nie piszę polskich znaków, bo ta mapa ma również trafić dla obcokrajowców, a nie wiem jak zareaguje polski znak na obcych komputerach chociażby w Rosji. To jedyny powód.
Tu akurat nie ma to żadnego znaczenia, bo ten rozjazd krzyżowy jest sterowany ręcznie. Ale nawet w innych rozjazdach układa się napędy, gdzie jest wygodnie. I tak napędy łączone są zespołem prętów, cięgieł, przekładni.
Pomógł: 32 razy Wiek: 59 Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 800 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 21-07-2011, 16:12
Ochów i achów powtarzać nie będę, bo to wiadomo. Ale są na tej mapie rzeczy, które mnie zboczonemu w tych sprawach rzucają się w oczy, mianowicie przęsła naprężenia są nierealne, w paczce sieci, której używasz są gotowce na odcinki proste a na łuki są elementy z literką U, no i na pierwszym filmie wyłapałem kilka wysięgników odwrotnie ustawionych, tzn. krótki zamiast długiego i odwrotnie. Wytrwałości w budowie.
Ostatnio zmieniony przez Bogdan 21-07-2011, 16:13, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach