FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Coś od Bzyka
Autor Wiadomość
Traxx95
trainz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 376
Skąd: PL
Wysłany: 22-12-2014, 18:29   

ryszard napisał/a:
Cienki Mikołaj, cienki w tym roku :mrgreen: Pobrane, zawsze się przyda :-P

Lepszy taki niż żaden, aby gorzej nie było :-) .

A dodatki ładne i na pewno się przydadzą. Mam wrażenie, że kamienicy przydałoby się drobne wyostrzenie tex, ale to może tylko wrażenie...
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 22-12-2014, 19:09   

Tak kamienice wyostrzyłem tuz przed wydaniem ;p A z racji tego że jestem ostatnio leniwy to nie chciało mi się zrobić nowego screena :mrgreen:
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Korzeń 
znawca



Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1605
Skąd: Knurów
Wysłany: 22-12-2014, 20:10   

Piękne modele. Dla kamienicy może nawet znajdzie się jakiś kawałek ziemi w Knurowie :-P
Jeszcze z takich teksturowych zboczeń, można by poprawić okienko na lewo od "TrW2" bo zdjęcie chyba było robione pod kątem i ucięło ramy okienne i poprawić trochę samo mapowanie spodu dachu, bo wylazła rynna, czy tam inny kawałek czegoś.
Zresztą i tak jest zacnie, także działaj pan dalej :-)
_________________
kuid:394491 - folder z dodatkami / my all content
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 31-12-2014, 00:07   

Witam to znowu ja, zaczynam się powoli rozkręcać :mrgreen: ( w końcu)

To jeszcze w starym roku mam dla Was dwa pierdołki :-P

Tarcza D1, foty dostarczył mi Młody



POBIERZ

Oraz kolejną kamienicę z Chorzowa, oczywiście autorem materiału jest Jacek (avs1000)



POBIERZ


Zapraszam do pobierania !
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Zwinny
zaawansowany


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 912
Skąd: Chorzów
Wysłany: 31-12-2014, 00:34   

No no kamienice z Chorzowa :D. Jak na życzenie pod moją mapę :). Świetne są , dziękuję za nie!

Pozdrawiam
Adam
 
 
 
Generally
trainz


Pomógł: 36 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 305
Skąd: Zabrzeg

Wysłany: 31-12-2014, 02:04   

Nieźle, jednakowoż kamienica ma taki sam kuid jak twój wózek od ET22 <kuid:348858:100081>.
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 31-12-2014, 02:40   

Ehhh cholerka :-/ Ok dobra dzięki za informacje jutro... wróć :mrgreen: później to poprawię :mrgreen:
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 31-12-2014, 11:22   

Ok już plik na stronie został podmieniony, przepraszam za kłopot :oops: i zapraszam do ponownego pobierania


POPRAWKA
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Lutek 
znawca
PL-PLKW



Pomógł: 118 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 2672
Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 02-01-2015, 20:14   

Mimo, że się staram to instalacja ET22 nie idzie. TS2009 (44653)

Najpierw poszła instalka z ET22-987. Pojawił się błąd przy instalacji kabiny (problem KGrida stronę wcześniej). Zainstalowałem kabinę z linku podanego na dropboxa. Przy instalacji ET22-987 pojawia się błąd. Ponowne odinstalowanie zależności i wrzucenie wszystkiego od nowa kończy się tak samo. W Trainz pojazdu brak (pojawia się tylko napis w "maszynowni" natomiast w grze na liście pojazdów byka nie ma). Druga instalacja dotyczy ET22-293. Pojawia się błąd podczas instalacji jednak maszyna jest w grze, tyle że w takiej postaci:




_________________
www.bazawagonow.pl
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 02-01-2015, 21:56   

Hmmm pamiętam że też miałem podobny problem z fiatami Adama, spróbowałem naprawić baze danych i chyba pomogło. Zrób przyspieszoną naprawę bazy danych i zobacz czy pójdzie, a co do tekstur to nie mam pojęcia dlaczego tak jest :-/
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Lutek 
znawca
PL-PLKW



Pomógł: 118 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 2672
Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 02-01-2015, 22:06   

Tekstury to może wina grafiki (ustawień kompa). Zmieniłem, ale czekam aż się baza naprawi od 20...
_________________
www.bazawagonow.pl
 
 
 
pekap777
user



Wiek: 27
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: WWL
Wysłany: 02-01-2015, 22:37   

Wyłącz w ustawieniach ContentManagera sprzętową akcelerację kompresji tekstur a następnie zatwierdź dodatek. Powinno zadziałać jeżeli masz kartę graficzną GeForce, miałem ten problem jak zmieniłem właśnie kartę graficzną.
_________________
TS10 build 49933
 
 
 
Lutek 
znawca
PL-PLKW



Pomógł: 118 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 2672
Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 03-01-2015, 16:27   

Póki co nic nie pomaga, a każdy nowy dodatek nie ma tekstur lub są czarne.
_________________
www.bazawagonow.pl
 
 
 
cichowski34
user


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-01-2015, 17:00   

pekap777 napisał/a:
Wyłącz w ustawieniach ContentManagera sprzętową akcelerację kompresji tekstur

Miałem ten sam problem w moim TS2010 jakiś czas temu,sprzętową akcelerację kompresji tekstur o której wspomniał pekap777 ale dopiero jak wywaliłem trainza razem z dodatkami i zainstalowałem od nowa czystą grę a następnie w cmp odznaczyłem wymienioną opcję.Dopiero wtedy instalowałem dodatki.
_________________
Workshop Scale Model Blog
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 03-01-2015, 17:15   

Nie trzeba reinstalować całej gry - wystarczy zepsute dodatki otworzyć do edycji i zatwierdzić.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
cichowski34
user


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-01-2015, 18:46   

Wujek 082 napisał/a:
Nie trzeba reinstalować całej gry - wystarczy zepsute dodatki otworzyć do edycji i zatwierdzić.

Wiem o tym,tylko widzisz u mnie to nie pomogło,dopiero kompletna reinstalacja wraz z usunięciem dodatków.
_________________
Workshop Scale Model Blog
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 23-02-2015, 22:44   

Trochę kurz zaległ w temacie... więc odkurzamy ! :-D

Po półtora rocznej przerwie poprawiłem model lokomotywy ET22, lekko nie było ale w końcu się udało. Duży wkład przy tym modelu ma również Adam który mi pomagał za co mu bardzo dziękuje ;-)


Ale do rzeczy.
Co zostało poprawione ?

Przede wszystkim uwagę zwróciłem na mapowanie czoła, parę osób zgłaszało mi problemy z teksturowaniem szczególnie przy tabliczce z przydziałem loka, dość długo się zastanawiałem jak do rozegrać no i znalazłem na to rozwiązanie ;-) teraz mapowanie czoła jest "od drzwi do drzwi" co pozwala na ładne spasowanie tekstur.

Drugą rzeczą są okna czołowe, w starej siatce były one wycinane w modelu co nie było dobrym rozwiązaniem przy mapowaniu... teraz wycinane okna zastąpiła alfa która pozwala robić z nimi co się tylko chce :-)

Dodałem również dwie tekstury czoła oraz okien, wiadomo niektóre lokomotywy są pomazane, upaciane smarami czy fusami od kawy :mrgreen: a i również niektóre lokomotywy szczególnie w barwach CARGO (niebieskie) na jednym czole z boku mają numer a na drugim nie...

I to by chyba było wszystko :-P pomyślicie pewnie że te drobiazgi to miesiąc roboty :-P otóż nie... robiłem tyle podejść testów kombinacji i za diabła nie chciało wyjść... ale pewnego dnia coś mnie natchnęło i się udało :lol:

Dobra koniec tego biadolenia czas na pare screenów jak to wygląda teraz.




Obecnie bysiu jest na testach u paru osób jeżeli będzie wszystko ok to zostanie on wydany jak najszybciej, jeżeli jednak betatesterzy wskażą jakieś błędy publikacja się przedłuży :-P Ale przecież tu nie chodzi o ilość tylko o jakość :mrgreen:

Pozdrawiam !
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Podlesky
super trainz


Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 540
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2015, 10:23   

Oj Bzyk,piękna pointa na końcu,aż się wzruszyłem ;-) Podsumowując : Bardzo dobrze,dostatecznie. :mrgreen:
 
 
 
Patryk94 
znawca
Ambitieux



Pomógł: 27 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 1029
Skąd: Paris
Wysłany: 24-02-2015, 13:10   

Świetna robota, bysiu na wspaniałym poziomie, gratuluję dobrej roboty. Zauważyłem jednak mały błąd, drobny, jak będziesz chciał, to możesz się tym pobawić, a mianowicie:

1. Tutaj przejście między oknami czołowymi, a bocznymi jest okey:


2. Lecz tutaj coś troszkę teksturki się rozlazły:


Spróbuj się tym pobawić, a efekt będzie idealny. Zrobiłbym coś jeszcze z uchwytami obok reflektorów, dodał tam jakiś cień, może nie pionową kreskę cienia, ponieważ uchwyt jest bardzo oddalony od blachy, ale przy punktach mocowania owych barierek jakiś drobny cień byłby mile widziany.

Pozdrawiam
_________________
Dodatki: http://trainzart.pl/
Ostatnio zmieniony przez Patryk94 24-02-2015, 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Patrykos
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 818
Skąd: Imielin
Wysłany: 24-02-2015, 13:48   

Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. :) Czekam aż będę mógł go pobrać, by potwierdzić swoje wrażenie.
_________________
Pozdrawiam, Patryk.
http://www.patrykos.kolej.org.pl/ / https://www.facebook.com/PatrykosTrainz/
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 24-02-2015, 14:27   

Z tymi oknami to niezły meksyk przy mapowaniu ;p ale dzięki przyjrzę się temu i postaram poprawić bo faktycznie trochę "uciekają".

Patrykos no mam nadzieje że bedzie Pan zadowolony :mrgreen:
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Gryszaq
zaawansowany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 932
Skąd: E Ł K
Wysłany: 24-02-2015, 16:02   

Nie pasuje mi wózek. Maźnice są za bardzo schowane do środka, za czym idzie wyeksponowanie sprężyn I stopnia zawieszenia. Cały ten fragment na końcu osi jest wysunięty o... ileś cm. Mógłbym Ci zmierzyć na siódemce. Ale myślę, że poglądowo, na podstawie zdjęcia też będzie dobrze.



Koniecznie to popraw
_________________
EŁCKA GALERIA KOLEJOWA

http://elkgk.cba.pl/index.php

ZAPRASZAM!
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 24-02-2015, 16:05   

Oo, właśnie zabrałem się za lekkie przeróbki wózka ;] wezmę to pod uwagę ;-)
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
Gryszaq
zaawansowany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 932
Skąd: E Ł K
Wysłany: 24-02-2015, 16:22   

Zastanawiam się też, czy same sprężyny nie są ciut za duże, ale to może tylko kwestia wizualna, związana z maźnicami :)

Generalnie kawał doskonałej roboty :D
_________________
EŁCKA GALERIA KOLEJOWA

http://elkgk.cba.pl/index.php

ZAPRASZAM!
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1483
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-02-2015, 16:51   

Elegancko, Grześ ;)

http://img.sadistic.pl/pics/7c5bd8936773.gif
_________________
Imperium kontratakuje?

Baron von Schlosserhoffen.
----------------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group