Piękne modele. Dla kamienicy może nawet znajdzie się jakiś kawałek ziemi w Knurowie
Jeszcze z takich teksturowych zboczeń, można by poprawić okienko na lewo od "TrW2" bo zdjęcie chyba było robione pod kątem i ucięło ramy okienne i poprawić trochę samo mapowanie spodu dachu, bo wylazła rynna, czy tam inny kawałek czegoś.
Zresztą i tak jest zacnie, także działaj pan dalej
Pomógł: 118 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 2672 Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 02-01-2015, 20:14
Mimo, że się staram to instalacja ET22 nie idzie. TS2009 (44653)
Najpierw poszła instalka z ET22-987. Pojawił się błąd przy instalacji kabiny (problem KGrida stronę wcześniej). Zainstalowałem kabinę z linku podanego na dropboxa. Przy instalacji ET22-987 pojawia się błąd. Ponowne odinstalowanie zależności i wrzucenie wszystkiego od nowa kończy się tak samo. W Trainz pojazdu brak (pojawia się tylko napis w "maszynowni" natomiast w grze na liście pojazdów byka nie ma). Druga instalacja dotyczy ET22-293. Pojawia się błąd podczas instalacji jednak maszyna jest w grze, tyle że w takiej postaci:
Hmmm pamiętam że też miałem podobny problem z fiatami Adama, spróbowałem naprawić baze danych i chyba pomogło. Zrób przyspieszoną naprawę bazy danych i zobacz czy pójdzie, a co do tekstur to nie mam pojęcia dlaczego tak jest
_________________ "Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"
Wiek: 27 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 54 Skąd: WWL
Wysłany: 02-01-2015, 22:37
Wyłącz w ustawieniach ContentManagera sprzętową akcelerację kompresji tekstur a następnie zatwierdź dodatek. Powinno zadziałać jeżeli masz kartę graficzną GeForce, miałem ten problem jak zmieniłem właśnie kartę graficzną.
Wyłącz w ustawieniach ContentManagera sprzętową akcelerację kompresji tekstur
Miałem ten sam problem w moim TS2010 jakiś czas temu,sprzętową akcelerację kompresji tekstur o której wspomniał pekap777 ale dopiero jak wywaliłem trainza razem z dodatkami i zainstalowałem od nowa czystą grę a następnie w cmp odznaczyłem wymienioną opcję.Dopiero wtedy instalowałem dodatki.
Po półtora rocznej przerwie poprawiłem model lokomotywy ET22, lekko nie było ale w końcu się udało. Duży wkład przy tym modelu ma również Adam który mi pomagał za co mu bardzo dziękuje
Ale do rzeczy.
Co zostało poprawione ?
Przede wszystkim uwagę zwróciłem na mapowanie czoła, parę osób zgłaszało mi problemy z teksturowaniem szczególnie przy tabliczce z przydziałem loka, dość długo się zastanawiałem jak do rozegrać no i znalazłem na to rozwiązanie teraz mapowanie czoła jest "od drzwi do drzwi" co pozwala na ładne spasowanie tekstur.
Drugą rzeczą są okna czołowe, w starej siatce były one wycinane w modelu co nie było dobrym rozwiązaniem przy mapowaniu... teraz wycinane okna zastąpiła alfa która pozwala robić z nimi co się tylko chce
Dodałem również dwie tekstury czoła oraz okien, wiadomo niektóre lokomotywy są pomazane, upaciane smarami czy fusami od kawy a i również niektóre lokomotywy szczególnie w barwach CARGO (niebieskie) na jednym czole z boku mają numer a na drugim nie...
I to by chyba było wszystko pomyślicie pewnie że te drobiazgi to miesiąc roboty otóż nie... robiłem tyle podejść testów kombinacji i za diabła nie chciało wyjść... ale pewnego dnia coś mnie natchnęło i się udało
Dobra koniec tego biadolenia czas na pare screenów jak to wygląda teraz.
Obecnie bysiu jest na testach u paru osób jeżeli będzie wszystko ok to zostanie on wydany jak najszybciej, jeżeli jednak betatesterzy wskażą jakieś błędy publikacja się przedłuży Ale przecież tu nie chodzi o ilość tylko o jakość
Pozdrawiam !
_________________ "Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"
Pomógł: 27 razy Wiek: 27 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 1029 Skąd: Paris
Wysłany: 24-02-2015, 13:10
Świetna robota, bysiu na wspaniałym poziomie, gratuluję dobrej roboty. Zauważyłem jednak mały błąd, drobny, jak będziesz chciał, to możesz się tym pobawić, a mianowicie:
1. Tutaj przejście między oknami czołowymi, a bocznymi jest okey:
2. Lecz tutaj coś troszkę teksturki się rozlazły:
Spróbuj się tym pobawić, a efekt będzie idealny. Zrobiłbym coś jeszcze z uchwytami obok reflektorów, dodał tam jakiś cień, może nie pionową kreskę cienia, ponieważ uchwyt jest bardzo oddalony od blachy, ale przy punktach mocowania owych barierek jakiś drobny cień byłby mile widziany.
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2008 Posty: 932 Skąd: E Ł K
Wysłany: 24-02-2015, 16:02
Nie pasuje mi wózek. Maźnice są za bardzo schowane do środka, za czym idzie wyeksponowanie sprężyn I stopnia zawieszenia. Cały ten fragment na końcu osi jest wysunięty o... ileś cm. Mógłbym Ci zmierzyć na siódemce. Ale myślę, że poglądowo, na podstawie zdjęcia też będzie dobrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach