Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 691 Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2019, 12:05 Dziwne komunikaty dla maszynisty
Witam!
Właściwie już od dawna, nie pamiętam od kiedy ale w trybie maszynisty pojawiają się dziwne komunikaty. Jak widać na zdjęciu są one umiejscowione w lewym dolnym rogu i nie wszystkie są związane akurat z tym co się dzieje na ekranie. Konkretnie chodzi mi o te "NYSA522 furgon ...." Nawet gdy nic nie jeździ, żaden pociąg to te Nysy się pojawiają O tyle to dziwne, że nie ma związku żadnego z ustawionym regionem. Czy mam PL czy UK czy cokolwiek innego to te komunikaty o Nysach się pojawiają. Mogę to oczywiście wyłączyć ale wtedy i inne, istotne komunikaty się nie pojawiają. Czy da się to jakoś usunąć, pozostawiając te ważne?
To jest skrypt z aut mających zapalane w nocy światła. Jam to - się nie chwaląc - uczynił. Miała być beta, poszło takie do publikacji i tak już zostało ;) generalna rada - olać 😁
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 691 Skąd: Kraków
Wysłany: 18-04-2020, 19:39
Przykro mi, ale muszę odkopać ten wątek. W TRS19 znowu zaczęły mi się wyświetlać te komunikaty i skutecznie zapychają mi okno wiadomości
Bardzo proszę o poradę co i gdzie wykasować, żeby toto znikło. Domyślam się, że chodzi to o Nysę 522 czy Jelcza 315 z dodatkową literką n na końcu. Mam ich kilka i w sumie mógłbym je skasować ale jeśli by się dało je usprawnić to byłoby lepiej
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 691 Skąd: Kraków
Wysłany: 19-04-2020, 09:40
No były takie pliki z rozszerzeniem *.gs które wywaliłem ale wyskoczyły błędy. Wykasowałem więc jeszcze z configu wpisy.
script "autolight"
class "AutoLight"
Być może ten "class" nie był konieczny do wykasowania ale chyba też nie był konieczny do działania bo pojazdy wyglądają poprawnie
No i już jest OK
Otwieramy do edycji dowolny pojazd Sonego z literką "n" na końcu i kopiujemy z niego plik skryptu autolight.gs, gdziekolwiek, np. na pulpit.
Otwieramy ten gs na pulpicie w notatniku (zadnym wordzie czy czymś takim) i szukamy fragmentu:
W obu wierszach zaczynających się Interface.Print dostawiamy na początku dwa ukośniki //:
Zapisujemy, nie zmieniając rozszerzenia.
Otwieramy do edycji wszystkie auta Sonego z literką "n" na końcu i do każdego wklejamy ten poprawiony gs z pulpitu, zastępując ten, który już tam był. I nie jest istotne, że pierwotny plik pochodził z jelcza a wklejamy do żuka - różniły sie tylko wyświetlanym napisem, którego przecież już nie będzie.
Na koniec zatwierdzamy zmiany.
W ten sposób komunikaty znikną a dodatek nie zostanie zniszczony, co stałoby się w przypadku wykasowania całego skryptu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach