Pomógł: 27 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 1483 Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2018, 10:14 Jakość tekstury po nałożeniu na mesh - Gmax
Czołgiem.
Musiałem przeinstalować Gmax a od ostatniej instalacji minęło sporo czasu - nie mogę sobie przypomnieć w jaki sposób sprawić, żeby nałożona obiekt tekstura nie wyglądała jak papka?
_________________ Imperium kontratakuje?
Baron von Schlosserhoffen.
----------------------------------------------------------
Pomógł: 27 razy Wiek: 27 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 1029 Skąd: Paris
Wysłany: 25-10-2018, 10:38
Odrzutowcem!
To tak, wchodzisz w zakladkę "Customize" - opcja "Preferences"
Dalej, zakładka "Viewports" i interesują Cię dwie opcje:
"Choose Driver..." oraz "Configure Driver...", zaraz pod nazwą karty graficznej
W "Choose Driver..." zmieniasz sterownik na "Direct3D"
W "Configure Driver..." zmień sobie na takie coś:
Po całej zabawie zrestartuj Gmaxa profilaktycznie.
Customize->Preferences->zakładka Viewports
Po prawej na dole przycisk Configure driver
W ramce Download Texture Size kliknąć najwyższą wartość (512)
Zaptaszczyć zaptaszczalnik Match bitmap size as closely as possible
Wsio. Jak nie da efektu, zrestartować gmaxa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach