FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
ZBIERAMY NA ZAKUP SU45
Autor Wiadomość
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2016, 12:53   ZBIERAMY NA ZAKUP SU45

Cytując za przedstawicielem KSK Wrocław:

Cytat:
Od kilku lat nasze stowarzyszenie przeczuwając ostateczny kres eksploatacji pasażerskich lokomotyw spalinowych w Polsce występowało do przewoźników kolejowych o zachowanie do celów historyczno-turystycznych takich lokomotyw - serii SP42, SP32 i SU45. Nasz apel poważnie został potraktowany przez przewoźnika PKP CARGO SA, który to zachował sprawną technicznie lokomotywę SP42-260 w skansenie w Chabówce, natomiast kolejny nieczynny egzemplarz - SP42-001 przekazał naszemu stowarzyszeniu. Również odstąpiono od fizycznej likwidacji SP32-148 znajdującej się obecnie w Chełmie. W przypadku lokomotyw serii SU45 skierowaliśmy przez kilka pism do Przewozów Regionalnych Sp. z o.o. w tej sprawie. Niestety na kolejne nasze pisma w tej sprawie nie otrzymywaliśmy pozytywnych odpowiedzi. Ostatecznie kilka dni temu Przewozy Regionalne Sp. z o.o. ogłosiły przetarg na sprzedaż następujących 5 lokomotyw sugerując w ogłoszeniu, że przy wyborze oferty będą brane pod uwagę podmioty zamierzające zachować te lokomotywy do celów muzealnych:
1 SP32 - 147 rok budowy 1990 oczekująca naprawy P5 (głównej) - cena wywoławcza netto 205 770,00zł
2 SP32 - 073 rok budowy 1988 oczekująca naprawy P5 (głównej) - cena wywoławcza netto 119 500,00zł
3 SU42 - 510 rok budowy 1977 oczekująca naprawy P5 (głównej) - cena wywoławcza netto 250 000,00zł
4 SU42 - 536 rok budowy 1977 oczekująca naprawy P5 (głównej) - cena wywoławcza netto 250 000,00zł
5 SU45 - 115 rok budowy 1974 oczekująca naprawy P5 (głównej) - cena wywoławcza netto 110 000,00zł
Co ciekawe najbardziej kompletna lokomotywa z tej listy - SU45-115 ma najniższa cenę wywoławczą ale i tak bardzo wysoką jak na stowarzyszenia.
Przy założeniu ceny wywoławczej 110 tys zł plus 23% VAT dla organizacji społecznej jest ogromnym wyzwaniem, raczej nie osiągalnym bez zewnętrznej pomocy. Ale ponieważ nasze stowarzyszenie nie zamierza się poddać uruchomiliśmy specjalny apel - zbiórkę na sfinansowanie zakupu lokomotywy SU45-115 : http://zbieramynafiata.pl/ Zapraszamy do zbiórki !! Podsyłajcie info z linkiem swoim znajomym... Dziękujemy wszystkim darczyńcom !
http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/


Wpłacajcie swój 1% na OPP stowarzyszenia. Napisałem do nich w sprawie wpłat na konto tzw. darowizn, jak tylko dowiem się co i jak, to dam znać! Musimy kupić tego fiata!
ROZPOWSZECHNIAJCIE TĄ WIEŚĆ JAK NAJSZERZEJ!!!
Niech tysiąc sto osób odprowadzi 100 PLN ze swojego 1% na projekt ratowania fiata, i mamy potrzebne 110 000
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
Ostatnio zmieniony przez SP45-166 29-03-2016, 12:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 63 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1740
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-03-2016, 13:21   

Dobrze by było. Na stronie http://zbieramynafiata.pl/jak-nam-pomoc/ już jest wpisane, że można też wpłacać darowizny:
Cytat:
Chcemy wystartować w przetargu na lokomotywę SU45-115, którą Przewozy Regionalne wystawiły na sprzedaż.
Zwracamy się do Was z prośbą o darowizny na ten cel na nasze klubowe konto:

46 1440 1156 0000 0000 0317 4287
z dopiskiem „DAROWIZNA NA FIATA”

Pełne dane dostępne są w zakładce Kontakt na naszej stronie klubowej: ksk.wroclaw.pl

Jeśli nie uda nam się kupić SU45-115, będziemy starać się pozyskać inny egzemplarz tej serii lub przeznaczymy je na remont lokomotywy SP42-001, która już jest w naszej kolekcji.
Uwaga!

Przy wprowadzaniu numeru konta za pomocą operacji przeklejania (Ctrl-C + Ctrl-V) sprawdź czy numer się zgadza, najlepiej zweryfikuj z danymi na stronie KSK.
Istnieją wirusy, które potrafią podmienić nr konta w trakcie wklejania.


Jak nie wyjdzie ze 115, a - jak wynika z zacytowanego przez Ciebie wpisu - Cargo jest jakoś skłonne do współpracy, to można by się zainteresować 052 z Kamieńca, aczkolwiek na pewno jest w dużo gorszym stanie, bo stoi w krzakach od bodajże 14 lat.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46,SM/SP/SU42

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group