FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: ryszard
12-07-2014, 19:32
WM15
Autor Wiadomość
matek123
super user


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 105
Skąd: wołomin
Wysłany: 07-12-2010, 15:46   WM15

Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc w wy-edytowaniu binarnym plików WM15. Z góry dziękuję.
 
 
matek123
super user


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 105
Skąd: wołomin
Wysłany: 09-12-2010, 06:44   

Przepraszam za post pod potem, ale minął czas edycji. Wczoraj otworzyłem plik WM15_bogey w Hex Editor Neo i jak dałem opcję szukaj dla litery ó to wyskoczyło, że w tym pliku jest 134. I teraz najważniejsze pytanie, czy mam je pozmieniać wszystkie czy tylko w nazwach plików?
 
 
RBach 
znawca
Toromistrz



Pomógł: 278 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4124
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 09-12-2010, 10:28   

matek123 napisał/a:
Przepraszam za post pod potem, ale minął czas edycji. Wczoraj otworzyłem plik WM15_bogey w Hex Editor Neo i jak dałem opcję szukaj dla litery ó to wyskoczyło, że w tym pliku jest 134. I teraz najważniejsze pytanie, czy mam je pozmieniać wszystkie czy tylko w nazwach plików?


TYLKO w nazwach plików. Jak zmienisz wszystkie to WM zmieni ci się np. w kupę kupy (z przewagą kupy), bo pozmieniasz współrzędne na przykład :-)
Pamiętaj, że zmiany musisz dokonać także w nazwach plików texture.txt, w nazwach plików (TGA) a także wyedytować pliki texture.txt - w nich też są polskie literki, ale to są zwykłe pliki tekstowe.
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.3: 11.04.2020
 
 
 
matek123
super user


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 105
Skąd: wołomin
Wysłany: 09-12-2010, 15:31   

A czy coś trzeba podmieniać w pliku anim.kin?
 
 
RBach 
znawca
Toromistrz



Pomógł: 278 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4124
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 09-12-2010, 16:13   

matek123 napisał/a:
A czy coś trzeba podmieniać w pliku anim.kin?


Nie.
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.3: 11.04.2020
 
 
 
bazler71
zaawansowany


Pomógł: 7 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 896
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 12-12-2010, 20:12   

Tak na marginesie to skoro krąży po ludzie wersja przerobiona pod 2006 to warto może ja "zalegalizować" wieszając na stronie. Ja np. posiadam - mankamentem jest żuraż wychylający sie podczas jazdy na AI bo podpięty pod skrypt pantografu. A jesli ktoś zechciałby sie pokusic o dodanie cienia i podostrzenie tekstur zyskałby zapewne powszechną wdzięczność. Póki co pytanie czy autor pozwoli zamieścić - jesli tak to wersję która mam udostępnie.
_________________
Żeby mi się chciało chcieć...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group