<kuid:173000:26224> ZM SS 5-6 N L pas v5
<kuid:173000:26222> ZM SS 5-6 N L v5
<kuid:173000:26223> ZM SS 5-6 N P pas v5
<kuid:173000:26221> ZM SS 5-6 N P v5
zgłaszają błędy braku mesha w bibliotece oraz brak pointów "a.name0" i "a.w21txt" - chociaż to pewnie może mieć związek z nieznalezieniem mesha?
Tak. To jest "od zawsze". Bogdanowi chyba "się zapomniało" o modelach. Ale dołączam te semafory do megapacku, o ciągle mam nadzieję, że Bogdan sobie o nich przypomni
Radek. Dopisz na czerwono jeszcze jedną ważna rzecz dla 2010. Wgrałem dzisiaj wszystko, ale nie wyszedłem z cmp i nie skasowałem cache i wróciła czerwona kropa śmierci. Także przynajmniej dla niższych wersji trzeba też koniecznie po instalacji paczek wywalać ten folder dla świętego spokoju zanim się wejdzie do gry.
Pomógł: 32 razy Wiek: 61 Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 811 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 14-04-2020, 16:40
RBach napisał/a:
Tak. To jest "od zawsze". Bogdanowi chyba "się zapomniało" o modelach. Ale dołączam te semafory do megapacku, o ciągle mam nadzieję, że Bogdan sobie o nich przypomni
Instalowałem wszystkie paczki z nadpisaniem i nic nie brakuje.
To o czym mam se przypomnieć?
Instalowałem wszystkie paczki z nadpisaniem i nic nie brakuje.
To o czym mam se przypomnieć?
A jaką masz wersję trainza? Poniżej TANE może nie wywalić błędu o braku mesha w meshlibrary.
Sprawdź te cztery semafory, które Adam wypisał i zobacz u siebie, czy masz ich modele w meshlibrary. SS 5-6 N. Jeżeli mesha nie ma w library, to TANE to zgłosi, niższe wersje nie.
Rbach twoje 3 semafory SKG mnie w TANE też świecą na czerwono jakiś błąd w skrypcie albo skryptu nie pamiętam już o co chodzi a nie mam teraz jak zobaczyć bo jestem w pracy
Rbach twoje 3 semafory SKG mnie w TANE też świecą na czerwono jakiś błąd w skrypcie albo skryptu nie pamiętam już o co chodzi a nie mam teraz jak zobaczyć bo jestem w pracy
A to takie pilne, że nie można wrócić do domu, zjeść obiadu i napisać dokładnie? Pewnie czegoś nie doinstalowałeś. Ale tak to se możemy gdybać
; <kuid2:263713:20090:5> Sprawdzanie poprawności <kuid2:263713:20090:5>
! <kuid2:263713:20090:5> VE48: Dodatek używa przestarzałego numeru trainz-build. Numery trainz-build poniżej 3.5 nie są już wspierane.
! <kuid2:263713:20090:5> VE61: Brak wymaganego wpisu „name” – jego wartość została ustawiona na domyślną.
; <kuid2:263713:20090:5> Kompilacja skryptu
; <kuid2:263713:20090:5> Kompilowanie skryptu „hlskg_client.gs” dla dodatku <kuid2:263713:20090:5> "SKG SS2 cz v5"
- <kuid2:263713:20090:5> VE197: Błąd składni w skrypcie „hlskg_client.gs” dla dodatku <kuid2:263713:20090:5> "SKG SS2 cz v5"
- <kuid2:263713:20090:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> Could not read file hlskg.gs.
- <kuid2:263713:20090:5> Could not read file hlskg.gs.
; <kuid2:263713:20090:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> .. while compiling 'hlskg.gs'
; <kuid2:263713:20090:5> .. while compiling 'hlskg.gs'
; <kuid2:263713:20090:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> .. while compiling 'hlskg_client.gs'
; <kuid2:263713:20090:5> .. while compiling 'hlskg_client.gs'
; <kuid2:263713:20090:5> CacheScripts> finished compiling 'hlskg_client.gs' to 'C:/Users/48692/AppData/Local/N3V Games/TANE/build krbpsbvh1/cache/libraries/kuid2 263713 20090 5/37382e9c24c3c514.gsl',; <kuid2:263713:20091:5> Sprawdzanie poprawności <kuid2:263713:20091:5>
! <kuid2:263713:20091:5> VE48: Dodatek używa przestarzałego numeru trainz-build. Numery trainz-build poniżej 3.5 nie są już wspierane.
! <kuid2:263713:20091:5> VE61: Brak wymaganego wpisu „name” – jego wartość została ustawiona na domyślną.
; <kuid2:263713:20091:5> Kompilacja skryptu
; <kuid2:263713:20091:5> Kompilowanie skryptu „hlskg_client.gs” dla dodatku <kuid2:263713:20091:5> "SKG SS3 typ3 zcz v5"
- <kuid2:263713:20091:5> VE197: Błąd składni w skrypcie „hlskg_client.gs” dla dodatku <kuid2:263713:20091:5> "SKG SS3 typ3 zcz v5"
- <kuid2:263713:20091:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> Could not read file hlskg.gs.
- <kuid2:263713:20091:5> Could not read file hlskg.gs.
; <kuid2:263713:20091:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> .. while compiling 'hlskg.gs'
; <kuid2:263713:20091:5> .. while compiling 'hlskg.gs'
; <kuid2:263713:20091:5> TrainzBaseSpec::CacheScripts> ** GSC> .. while compiling 'hlskg_client.gs'
; <kuid2:263713:20091:5> .. while compiling 'hlskg_client.gs'
; <kuid2:263713:20091:5> CacheScripts> finished compiling 'hlskg_client.gs' to 'C:/Users/48692/AppData/Local/N3V Games/TANE/build krbpsbvh1/cache/libraries/kuid2 263713 20091 5/37382e9c24c3c514.gsl' to są te błędy o których pisałem wcześniej i to nie jest pilne to była tylko taka luźna uwaga
- <kuid2:263713:20090:5> Could not read file hlskg.gs.
Zainstalowałeś i nadpisałeś najnowszą bibliotekę, ale nie zainstalowałeś i nadpisałeś megapacku. I to nie jest pytanie, tylko stwierdzenie - w najnowszej wersji skryptów wyleciał plik hlskg. Masz stare semafory SKG, które się do niego odwołują - pliku niet, więc wali błąd. W megapacku są nowe, które tego pliku już nie potrzebują.
Zgadłem?
Pobrałem cały megapack z linku który ostatnio podałeśi wszystko zatwierdziłem wszystko wyszło okej ale ale te 4 semafory SKG świecą mi w TANE na czerwono nie są mi tak bardzo potrzebne to na razie nie zawracaj sobie tym sobie głowy to była tylko taka sobie luźna uwaga
Dzięki nieocenionej pomocy Bogdana udało się zdobyć brakujące meshe do jego czterech sygnalizatorów, które dotychczas wykazywały błąd "brak mesha". Poprawione paczki juz na stronie. Trzeba pobrać i nadpisać megapack i zalezności. Skryptów nie ruszałem, więc ich nie trzeba, o ile macie już najnowsze
Linki parę postów wyżej.
Dla użytkowników Trawnika z SP1: Uzyskałem odpowiedź z helpdesku, jeśli chodzi o niedziałanie sygnalizy (i wszystkiego) w geodecie.
To jest znany im "błąd", polegający na tym, że w geodecie stan gry jest jakby zapauzowany. Czyli nie ma komunikacji między obiektami. Dlatego nie działają semafory, reguła, komenda, system przejazdowy, sygnalizacja drogowa i tak dalej. W pierwszej wersji trawnika działało, wydali SP, który to zapauzował (zepsuł) i tak zostało.
Dodatkowo - nie są w stanie określić, kiedy zostanie wydana na to poprawka, czyli jak zwykle. I wisienka na torcie: Zostałem uprzejmie poinformowany, że... w "plusie" to jest naprawione i wszystko działa prawidłowo Czyli wydali grę, zepsuli ją service packiem i każą zapłacić po raz drugi (za plusa), żeby to naprawić. I "nie wiadomo kiedy wydadzą poprawkę", która już jest, tylko dla "plusiarzy", czyli za pieniądze. U nas pewnie by to można zgłosić do jakiegoś UOKiK-u, bo wydanie service packu psującego grę jakoś dziwnie zbiegło się w czasie z uruchomieniem systemu płatnych "członkostw", w tym i TrainzPlus. A do Australii możemy im wysłać najwyżej nasz poziom wk..., zdenerwowania znaczy się. Idę po browar.
Pomógł: 125 razy Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3920 Skąd: Opole
Wysłany: 16-04-2020, 19:23
Cytat:
Poprawione paczki juz na stronie. Trzeba pobrać i nadpisać megapack i zalezności
To w nagrodę dla tych co za szybko pobrali Zawsze pisałem, że pośpiech wskazany przy łapaniu pcheł i biegunce, a sam się do tego nie zastosowałem
Co do SP i ich sposobu myślenia-pewnie to wynika z tego że chodzą do góry nogami
Ostatnio zmieniony przez ryszard 16-04-2020, 19:24, w całości zmieniany 1 raz
No i teraz cala sygnalizacja jest na czarno (bezbłędnie) w TANE pozostaje jeszcze problem twoich samochodów w regionie Poland gdzie występuje taki błąd- <kuid:263713:111339> VE33: Siatka aliasu „jelczpr100kluczbork.im” nie została znaleziona w zależności <kuid:102243:111339> ale to jest szczegół spróbuje naprawić własnym sumptem a jak sie nie uda to po prostu wylecą z mojego TANE
Pomógł: 118 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 2672 Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 03-05-2020, 16:06
W TANE po instalacji wszystkich paczek na mapie zniknęły wszystkie semafory, tarcze. Ktoś miał taki błąd? Zostały tylko niskie Tm, Tm wysoki distant, Sp 3 P v5. Reszta wyparowała.
W TANE po instalacji wszystkich paczek na mapie zniknęły wszystkie semafory, tarcze. Ktoś miał taki błąd? Zostały tylko niskie Tm, Tm wysoki distant, Sp 3 P v5. Reszta wyparowała.
Jakie masz błędy w CMP? Screen z managera? Coś ci nie wyszło przy instalacji, cała v5 działa w TANE.
A to nie jest tak, że po takim sprawdzeniu "automagicznie" samo się naprawia? Takie jaja to się robiły jeszcze w 2006 - hurtowe instalowanie/zatwierdzanie dawało urojone błędy. Trzeba zaznaczyć wszystko, dać "pokaż błędy" i niech se sprawdzi, że błędów nie ma - i samo się naprawi.
Na koniec trzeba wybrać zakładkę "wszystkie" i cierpliwie poczekać, aż na dole pasek dojdzie do końca i pokażą się wszystkie dodatki na liście.
Na to wygląda? Zrobiłem tak póki co na dwóch przykładach i błąd znika
Przecież to dalej jest Trainz, co się dziwisz
Otwórz sobie zakładkę "Faulty/Błędne", zaznacz wszystko, daj "pokaż błędy". Co jest naprawdę popsute, to zostanie, urojone błędy znikną. Mi tak się skróciła o połowę czerwona lista I oczywiście potem "odświeżenie" poprzez wybranie "All/wszystkie" i poczekanie te 5 minut
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Gru 2021 Posty: 46 Skąd: Kraków
Wysłany: 12-12-2021, 09:53
Cześć! Dzięki za świetną paczkę z sygnalizacją. Na oficjalnym forum Trainz jeden z zagranicznych użytkowników znalazł błąd LOD-a w sygnalizatorze "ZM SS 4 Typ 2 pom peron v5". Przy oddalaniu się sygnalizator "odskakuje" od toru; korona zostaje w tym samym miejscu. Tutaj są screenshoty: https://forums.auran.com/trainz/showthread.php?164885-looking-for-polish-signals-for-plaforms&p=1887748#post1887748 - sprawdziłem u siebie i obserwuję identyczny efekt, zarówno z doinstalowanym update'm dla TRS2019, jak i bez niego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach