FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez:
11-08-2012, 09:11
Kudłate Warsztaty Trainz
Autor Wiadomość
Tata Muminka
znawca


Pomógł: 89 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 3932
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 16-10-2016, 09:53   

Fajne proszę pana :) Fajnie, że dalej takie cudeńka powstają.
 
 
 
Konstal 
nowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 16
Skąd: z Polski
Wysłany: 16-10-2016, 10:45   

Bardzo ładnie wykonany i przykuwający uwagę swoim ceglanym kolorem obiekt przemysłowy. ;-)
 
 
 
redd0ck 
nowy


Wiek: 24
Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Dom
Wysłany: 16-10-2016, 10:48   

W T:ANE wygląda świetnie! Czekam na kolejne dodatki :mrgreen:
 
 
 
Aikozann
zaawansowany


Pomógł: 43 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 765
Skąd: Sierpc
Wysłany: 16-10-2016, 15:42   

O, jaki fajny, przyda się tu i ówdzie :-)
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-10-2016, 18:08   

Fajnie, że Wam się podoba :)

Dziś szybciutko, bo o 20 Hobbit na TVNie.

Brakuje mi do kolekcji dwóch czy trzech wersji Kof'a (w tym spolszczonej, z którą mam pewne problemy z niesformym 3D), więc wziąłem na warsztat wersję DR 100 z dwoma zbiornikami ustawionymi wzdłużnie na masce oraz chłodnicą na dachu.

Sztuka, którą zreskinowałem nosi (lub nosiła) numer 100 821-2 - po przemianowaniu 1 czerwca 1970 roku, oryginalne oznaczenie to Kbf 5281:



Rozpocząwszy służbę w 1944 roku lokomotywa została odstawiona w czerwcu 1998 roku w Nordhausen.



W 2002 roku trafiła do zakładów IGENO, które zajmują się wytwarzaniem podzespołów hydraulicznych i mechanicznych dla przemysłu kolejowego na małą skalę - od tamtej pory słuch o tym Kof'ie zaginął i jego losy nie są mi znane.



Jako atrakcję dodałem wiaderko na stopniu po jednej stronie oraz dzięki uprzejmości Korzenia możemy cieszyć się dodatkiem na podestach po obu stronach w postaci płóz:



Osoby zainteresowane zapraszam na stronę.





POBIERZ!
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-02-2017, 21:40   

Dwa tematy na dziś.

1. Köf 6140.

Maszyna wciągnięta na ilostan DB w grudniu 1950 roku jeździła w pierwotnym oznaczeniu do 1968 i 1973 jako odpowiednio 321 151-3 i 324 057-9.



W latach 79-87 Kofik został skazany na zapomnienie w Gremberg, skąd został wyrwany przez firmę... LEGO, gdzie dostał odpowiedni schemat malowania.



Po 15 latach służby pośród klocków Malczan został przekazany do VTG-Lehnkering AG, Waggonwerkstatt Syke-Barrien





Reskin do pobrania wiadomo skąd.






POBIERZ!

2. Nastawnia, którą wynalazłem na jednym ze zdjęć od Brutzerów. Pobierać i cieszyć się.



POBIERZ!
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 97 razy
Wiek: 30
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2219
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 12-02-2017, 22:45   

Nastawnia-przyjemniaczek, biere! :)

LEGO Koff - nowa seria klocków, hehe. Nigdy bym nie pomyślał, że oni mogą używać kolei.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2017, 20:28   

Ja też bym nie pomyślał, a tu Flickr sprawił niespodziankę :p

Dziś szybciutko, to jeszcze zdążę wyskoczyć na bro z kolegą.

Kilan przypomniał mi o istnieniu takiej miejscowości jak Lauscha, gdzie znajduje się przeurocza nastawnia, którą mamy w niezłej jakości na tekstury.





Także ten. Wiecie co i jak.

KLIK
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Kanclerz
znawca
motorniczy



Pomógł: 30 razy
Wiek: 27
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1652
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27-02-2017, 00:59   

Nie ma tylniej góry wymodelowanej to nie pobieram! Z ciekawości pokaż flickra z nastawnią - bo miła jest a i zdjęcie chciałbym zobaczyć :-)
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2017, 06:15   

Flickra nie mam żadnego, z pomocą przychodzi Google: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/Lauscha-Bahnhof-4.jpg

oraz nasi koledzy zza Odry, którzy mają smykałkę do tworzenia tras realnych :p http://www.trainzdepot.ne...70226-0002-jpg/ http://www.trainzdepot.ne...70226-0005-jpg/
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Kanclerz
znawca
motorniczy



Pomógł: 30 razy
Wiek: 27
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1652
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27-02-2017, 10:28   

Ja mówiłem o tej wcześniejszej! 8-)
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2017, 19:52   

No kurde, to się wysławiaj pełnymi zdaniami a nie jak moja żona - skrótami myślowymi :D :D i ja mam się domyślać o co chodzi :D

_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4652
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 20:53   

Michał, fajnie że się nią zająłeś, ale niestety nastawnia z Lauschy wymaga jeszcze trochę pracy i serca, ściślej 2 szczegóły:

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=12597

-Okap, jego wysięg w oryginale jest znacznie większy.
-Załamanie bryły dachu, jest bardzo charakterystyczne dla pruskich nastawni, trzeba by to było dorobić. Modelarsko nie jest to trudne.

Warto by też dopracować pewne niuanse, np. wysokość okien na wszystkich 3 ścianach frontowych jest w realu taka sama, w modelu okno na ścianie bocznej z jakichś powodów kończy się niżej. Upewnij się tez czy klatka schodowa ma prawidłowe proporcje, gdyż w modelu okienka wydają się rozciągnięte wszerz i niższe niż w oryginale. Skąd taki efekt?
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-06-2017, 19:00   

Do Lauschy jeszcze wrócę w przypływie weny.

Wrzucam dziś dwa tematy, które od kilkunastu tygodni zaśmiecały mi głowę, mianowicie:

1. Dom z Powilcza - fototex załatwiony dzięki Kanclerzowi, któremu serdecznie dziękuję. Model do lekkich nie należy - 908 kilo tekstur o niecałe pińset poly. Model zalegał tak długo, że nie mogłem już na niego patrzeć - odpalałem Gmaxa co jakiś czas, poprawiłem to i owo i miałem go dosyć na długo - mam świadomość niedociągnieć i niedoróbek ale na razie nie mam zamiaru się nimi zajmować, więc proszę o niespinanie pośladów ;)



LINK: http://www.qdaty-trainz.p...0-dom-podwilcze

2. Nastawnia z Sigmaringen zrobiona z fotki od Brutzerów.



LINK: http://www.qdaty-trainz.p...nia-sigmaringen

W razie uwag czy pytań zapraszam na priv.
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 114 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2637
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-06-2017, 20:08   

Ocena moja tego jest taka: das alles ist Deutschland.




_________________
facebook.com/Zimowisko.Trainz
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-07-2017, 17:42   

Dziś szybciutko:

Podczas przeglądania Jedynego Słusznego Konta na Flickr trafiłem na dwa zdjęcia Kof'a "TOM", którego reskin oddaję Wam do użytkowania.




Dla zainteresowanych: POBIERZ!
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty 20-07-2017, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kolpawe
zaawansowany
mbXD2


Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 602
Skąd: Grodzisk M.
Wysłany: 28-07-2017, 12:10   

Kudłaty napisał/a:
Do Lauschy jeszcze wrócę w przypływie weny.

Wrzucam dziś dwa tematy, które od kilkunastu tygodni zaśmiecały mi głowę, mianowicie:

1. Dom z Powilcza - fototex załatwiony dzięki Kanclerzowi, któremu serdecznie dziękuję. Model do lekkich nie należy - 908 kilo tekstur o niecałe pińset poly. Model zalegał tak długo, że nie mogłem już na niego patrzeć - odpalałem Gmaxa co jakiś czas, poprawiłem to i owo i miałem go dosyć na długo - mam świadomość niedociągnieć i niedoróbek ale na razie nie mam zamiaru się nimi zajmować, więc proszę o niespinanie pośladów ;)

[url=http://trainzimage.p....md.jpg]Obrazek[/url]



Z małym opóźnieniem ;-) śpieszę z pochwałami, bardzo ładnie Ci to wyszło. Przyda się. Miejscowość nazywa się Podwilcze a nie Powilcze, nieopodal biegła linia Białogard Wąskotorowy – Lepino Trójkąt ale czy tenże budynek był z niej widoczny, to nie wiem.
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-01-2018, 20:56   

Dzięki mordeczko :)

Dziś bez szału. Na fotkach Brutzerów wyniuchałem most kolejowy, który udało mi się przenieść do Tereni:




Niestety ale mój Trainz dostał głupawki i screeny zapisują się dużo ciemniejsze/przesycone kontrastem i nie będę Was męczył marnymi obrazkami z gry, musicie zaufać, że model dobrze się prezentuje. Polygonów 376, i tyle samo kilo textur.

W gotowej wersji przęsło ma ok. 60m długości, dodatko w CDP załączyłem każdy element - przyczółek, filar i przęsło jako osobne dodatki:

Most w całości <kuid:632724:255>
Filar <kuid:632724:256>
Przyczółek <kuid:632724:257>
Przęsło <kuid:632724:258>

Uprzedzam potencjalne uwagi - nie, nie chce mi się robić tego w spline :p


Zapraszam do pobieralni: POBIERZ!
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2018, 15:55   

Drodzy,

Po raz kolejny dzięki nieocenionej pomocy Pawła_15 udało mi się postawić na nogi stronę :)

Niestety poprzedni adres przepadł, w związku z tym wybrałem nową nazwę domeny a co za tym idzie nową nazwę wątku - Kudłate Warsztaty Trainz. Zapraszam do odwiedzin na stronę, na którą będę stopniowo dodawał moje kuidy:

www.kwt.ovh

Niestety jest to proces czaso- i pracochłonny, jeżeli poszukujecie czegoś z mojej twórczości to dawaj cie znać czy w wątku cz w prywatnej wiadomości - Wasze zgłoszenia będę przywracał w obieg jako pierwsze :)

Jeszcze raz dziękując Pawłowi zapraszam do śledzenia postępów prac na stronie.
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty 14-10-2018, 16:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kudłaty 
znawca
Lokführer


Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 1482
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-01-2019, 18:41   

Panie i Panowie.

Postanowiłem zrealizować pomysł wykonania modelu, który od jakiegoś czasu chodził mi po głowie ale odsuwałem go w czasie z powodu bardzo niskiej dostępności dokumentacji w postaci zdjęć. Przełamałem się jednak i oto co udało mi się poskładać.

Seria pojazdów ciężarowych F10/12/16 szwedzkiego producenta Volvo zaczęła być produkowana w 1977 roku i trwała aż do roku 1993. Na szczęście spośród 200 000 wyprodukowanych pojazdów można było zaobserwować sporą flotę tych pojazdów na naszych rodzimych drogach - pod logiem przewoźnika Pekaes, który w latach '80 postanowił wymienić przestarzałe pojazdy m.in. Fiata, Steyra oraz poprzedników F12 - serii F88/89. W ten sposób na ulice naszego kraju trafiło kilkaset tych pojazdów, które pełniły służbę głównie podczas transportu ładunków na Bliski Wschód.

Na razie chciałbym zaprezentować dwa modele tej serii - F12 z niską kabiną sypialną, które było najbardziej popularne w Pekaesie oraz F10 Eurotrotter, który - z tego, co mi wiadomo - nie ma odniesienia historycznego u naszego przewoźnika ale był widywany na naszych drogach.

Volvo F12 w czasach produkcji cieszyło się dużą ergonomią kabiny, standardami bezpieczeństwa oraz dobrymi osiągami - wyposażone w sześciobiegową skrzynię biegów oraz ok. 300 konny silnik stanowiły poważnego konkurenta dla Jelczy, których kierowcy "skazywani" byli na 5-6 tygodniową tułaczkę do np. Teheranu. Dzięki nowej technologii, która była mniej awaryjna czas takiej podróży skracał się do 3-4 tygodni.



Na razie do pobrania oferuję wersję "złom" oraz "czynną".



Niestety produkcje tej serii będą raczej mało różnorodne ze względu na niemal całkowity brak materiału foto ale nie ustaję w poszukiwaniach.

Do zestawu oczywiście dodaję naczepę z logo Pekaesu w dwóch wersjach - z podniesionymi oraz opuszczonymi łapami.



Druga sprawa to temat nieco bardziej ekscentryczny jeśli chodzi o dizajn - Volvo F10 Eurotrotter. Jak na swoje czasy pojazd ten był dość nowatorski w stylistyce i dzięki niej pozwalał zwiększyć możliwości ładunkowe zarówno w wersji z naczepą jak i w tandemie dzięki podwyższeniu kabiny, w której nadal można było odpoczywać. Dziś udostępniam do pobrania wersję tandem w randomowym malowaniu, udało mi się znaleźć w sieci trochę materiałów na produkcję kilku następnych reskinów więc na pewno pojawią się jeszcze kolejne sztuki dla urozmaicenia.



Kończę jednocześnie zapraszając do odwiedzin na mojej stronie: http://kwt.ovh/index.php/...cenery?start=20

P.S
Warto dodać, że te samochody po dziś dzień cieszą się bardzo dużą popularnością wśród kolekcjonerów. Zadbana sztuka potrafi kosztować kilkaset tysięcy złotych - to samo tyczy się starszych serii F88/89.

Zachęcam do uważnego rozglądania się po swojej okolicy ponieważ przypadkiem można natrafić na jeszcze eksploatowane F12/16 - na przykład w mojej okolicy dalszą służbę pełni "teherańskie" F12 z pierwszych serii - z okrągłymi światłami, w której na trzyosiowym podwoziu zainstalowano zabudowę asenizacyjną :)
_________________
Baron von Schlosserhoffen.
-----------------------------------------------------------
www.kwt.ovh
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty 08-01-2019, 19:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 419
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2019, 19:28   

Piękne! Gruba robota. Biorę od razu - od jakiegoś czasu zacząłem przywiązywać większą wagę do ruchu drogowego na swojej mapie i wszelkie modele z szeroko pojętego okresu i wykonane na takim poziomie cieszą oko. Nie do przecenienia jest fakt, że ktoś wziął na swoje barki temat motoryzacji "osierocony" przez Tatę Muminka. Wielkie brawa i ukłony z mojej strony!.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 08-01-2019, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ryszard
znawca



Pomógł: 109 razy
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3486
Skąd: Opole

Wysłany: 08-01-2019, 20:18   

Cieszą dwie wiadomości, a w zasadzie trzy. Pierwsze, to że żyjesz i powróciłeś (mam nadzieję, że na dłużej) do modelowania. Drugie, to produkcja transportu kołowego który ostatnio był tylko na barkach jednej osoby. Trzecią dobrą wiadomością jest wskrzeszenie strony z dodatkami :-P . Ciekawe pojazdy, szczególnie dla tych co gustują w epoce końca XXw.
 
 
 
rysztur
zaawansowany


Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 820
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 08-01-2019, 22:02   

Fajne, ale mógłbyś się bardziej postarać :-P i zrobić go jeszcze jako towar do mojego Sdggmmrs'a.
Ostatnio zmieniony przez rysztur 08-01-2019, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Korzeń 
znawca



Pomógł: 65 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1381
Skąd: Knurów
Wysłany: 09-01-2019, 08:12   

Fajnie, że wróciłeś do działania i robisz coś innego niż tabor. Dodatków scenery nigdy dość. W sumie nie będę się powtarzał, bo Ryszard już wyczerpał temat.
Po prostu kawał świetnej roboty i dobre opracowanie :-)
_________________
kuid:394491 - folder z dodatkami / my all content
 
 
 
jagg
super user


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 138
Skąd: cz
Wysłany: 10-01-2019, 10:29   

rysztur napisał/a:
Fajne, ale mógłbyś się bardziej postarać :-P i zrobić go jeszcze jako towar do mojego Sdggmmrs'a.

<OT:> Bude release? :P <EOOT>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group