Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 290 Skąd: Katowice
Wysłany: 29-04-2013, 11:59
Alana napisał/a:
Oficjalna = dla leni :D
Nie:
RBach napisał/a:
Jedyne, co mi na tą sekunde przychodzi do łba, to udostepnić gse bez tego bajeru - i kto chce, niech podmieni. Straci S13 na wprost, ale zlikwiduje to 40km/h na S5.
Wobec tego, myślałem, że łatka pojawi się na stronie i będzie opcjonalna tak jak kwestia koron ;) Dla mnie to nie problem wymienić plik w kilkudziesięciu osobnych dodatkach za pomocą eksploratora Windows, wystarczy, że będę miał na co podmienić :P A jeśli kiedyś tam w przyszłości pojawi się paczka poprawionych semaforów to wybrzydzać nie będę :)
Nie ogarniam tej gry.
Zrobiłem wersję "bez zwalniacza do 40", wrzuciłem, odpalam, i... dalej zwalnia.
Skasowałem cache - zwalnia. Usunąłem i wgrałem na nowo sygnalizę (z przerobionym skryptem) - zwalnia. Wziąłem semafory SirM-a (a więc zupełnie inne) i... ZWALNIA - na INNYM skrypcie! OCB? Jedyne wspólne, co w nich było - to nazwa klasy HLSignal. Sprawdziłem na innych semaforach (wbudowanych) i jest OK.
W akcie desperacji stworzyłem nową pustą mapę, jeden tor, dwa semafory SirM-a i ZWALNIA...Kurde. Duchy. Zupełnie inny skrypt... Poddaję się, nie wiem, o co w tym chodzi.
Po raz kolejny okazuje się, że ta debilna gra "coś-gdzieś-se" zapisuje. Tak samo było przy podmianie tarcz ostrzegawczych, też mi zostawało po staremu z nowym skryptem. Tylko gdzie? Sesja odpada, mapa odpada (bo tworzyłem puste od zera), cache odpada (czyszczone za każdym odpaleniem). Kurde na kasecie u szefa N3v? W "chmurze"? Na powierzchni Księżyca? Na dyskietce u sąsiada?
Tak więc: skrypt jest. Ale gra go "nie chce". Jeśli są chętni, to dam, może komu się uda dojść, o co w tym badziewiu chodzi. Ja już nie mam siły.
YELLOW, w obu przypadkach (SirM i nasze v5). Niezależnie, il mam "szlakowej" - zawsze zwalnia do 40km/h, więc nie jest to "minięcie pomarańczowego z połową vmax", znanego z wbudowanej sygnalizacji. W testach mam 160km/h, więc powinien zwolnić do 80.
W SirMowym był warunek, że
Cytat:
if nastepny.signalstate==yellow then thislimit=40
ale go wywaliłem W v5 nic takiego nie było, zresztą przed dodaniem "skróconego odstępu" nie zwalniało. A teraz, po powrocie do wersji bez 40 - dalej zwalnia. Jakby gdzieś coś siedziało "w pamięci".
Po czyszczeniu bazy (pełnej naprawie)? Chyba że gra zapisuje w sesji jakieś nagłówki skryptów, to wtedy ewentualnie. Poza tym zwalnia też na mapach, gdzie jest tylko sygnalizacja v5, nawet po podmianie skryptu na poprawny, skasowaniu cache i pełnej naprawie bazy. Od tego się zaczęło. Inne semafory z ta sama nazwą klasy doszły później, w ramach jakichś tam testów.
Różne definicje tej samej klasy. Reszta działań nie ma związku. Gdyby kompilator umiał przeszukać wszystkie deklaracje (w każdym dodatku) to by ci to wyrzucił jako błąd.
Różne definicje tej samej klasy. Reszta działań nie ma związku. Gdyby kompilator umiał przeszukać wszystkie deklaracje (w każdym dodatku) to by ci to wyrzucił jako błąd.
To jak wytłumaczysz fakt, że wcześniej to działało? Z tą samą nazwą klasy, przez ostatnie półtora roku, w tej samej grze, na tej samej mapie?
Przeczytaj opis problemu od początku, bo nie chodzi o zbieżność nazw - ta zbieżność wyszła przy okazji szukania czego innego. Od razu uprzedzę - tak, te semafory SirM-a były już zainstalowane wcześniej i wszystko DZIAŁAŁO. Ze zdublowanymi nazwami klasy, ba - nawet na jednej mapie były jedne i drugie. I przed dodaniem konkretnej funkcji w skrypcie v5 nic nigdzie NIE zwalniało. Więc nie tędy droga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach