FORUM PTT -

PIASKOWNICA - Magistrala Podsudecka z przyległościami

Wujek 082 - 22-03-2015, 12:42
:
Świetne! Każdy powinien stawiać sobie za wzór Twój pietyzm w budowie. Wystarczy spojrzeć jak sobie poradziłeś z bądź co bądź trudnym tematem zakładów przemysłowych. Podziwiam!
MalignusPL - 21-06-2015, 19:09
:
Dzięki za dobre słowo. Przymusowa przerwa spowodowana urazem oka dobiega końca, powoli wracam do dłubania.


Plecami do Baborowa, twarzą w stronę Kędzierzyna. Przejazd w ciągu drogi krajowej nr 45. W lewo Polska Cerekiew, w prawo Ciężkowice.

Ukłony dla Kanclerza za budynek. Co prawda w Cerekwi był żółty ale i ten Pawłowiczkowski nada się jak ulał, bo bryła dokładnie taka sama.
Aikozann - 21-06-2015, 22:42
:
MalignusPL napisał/a:

[url=http://trainzimage.p....md.jpg]Obrazek[/url]
Plecami do Baborowa, twarzą w stronę Kędzierzyna. Przejazd w ciągu drogi krajowej nr 45. W lewo Polska Cerekiew, w prawo Ciężkowice.

Wygląda obłędnie :)
MalignusPL - 22-06-2015, 01:30
:
@Aikozann : dzięki, mapa ma swoje momenty ;)


Rząd semaforów wyjazdowych w kierunku Kędzierzyna


Stary budynek dworca oraz nastawnia PCw1

I znów niskie ukłodny dla Kanclerza za obiekt :)
A teraz pytanie za 100pkt: czemu niebieskie strzałki na zwrotnicach widoczne są także w maszyniście?
Traxx95 - 22-06-2015, 03:54
:
MalignusPL napisał/a:
A teraz pytanie za 100pkt: czemu niebieskie strzałki na zwrotnicach widoczne są także w maszyniście?

Bo @RBach je takie zrobił jako, że nie ma wskaźnika to strzałka pokazuje kierunek. Widoczne są w maszyniście dlatego, że strzałka i napęd są w jednym meshu. Ładne screeny :-)
Aikozann - 22-06-2015, 11:25
:
http://trainzimage.pl/image/mzy
To nawet jeszcze bardziej obłędnie :D
ryszard - 22-06-2015, 13:28
:
Cytat:
A teraz pytanie za 100pkt: czemu niebieskie strzałki na zwrotnicach widoczne są także w maszyniście?
Rozumiem ze dotyczy zwrotników niewidzialnych, czyli takie cuś:
Zwrotnik niewidzialny Radka widać tylko w Geodecie, a w maszyniście jak na obrazku. Bardzo dobry wynalazek :-P tylko trzeba go skonfigurować z anglikiem. Po Ctrl+H mamy bez:
Wujek 082 - 22-06-2015, 13:48
:
Nie nie, chodzi o napęd widoczny na tym screenie zupełnie po lewej stronie:


ryszard - 22-06-2015, 14:06
:
No teraz widzę, starość nie radość i wzrok nie ten :-?
Korzeń - 22-06-2015, 15:41
:
Obłędny screeny, jak zwykle zresztą. Klimat jest niesamowity :!:

Traxx95 napisał/a:
Bo @RBach je takie zrobił jako, że nie ma wskaźnika to strzałka pokazuje kierunek. Widoczne są w maszyniście dlatego, że strzałka i napęd są w jednym meshu. Ładne screeny :-)

Dokładnie. Można to sobie poprawić we własnym zakresie zmieniając teksturę strzałki. Ja tak zrobiłem przynajmniej :)
MalignusPL - 23-06-2015, 14:07
:
Jak się zbiorę w sobie, to w końcu to zrobię, bo jednak trochę mnie te strzałki wkurzają ;)


W lewo Jaborowice w prawo Polska C. Prace koncepcyjne ;)
Podlesky - 23-06-2015, 14:30
:
Genialny projekt! Trzymam kciuki,i życzę powodzenia w dalszych pracach! Co do taboru cukrowni w Cerekwi,to postaram się wykonać SM30 i 401Da (Tą ostatnią widać na terenie cukrowni) stylizowaną na lata 90lata ;-) Taki gratis od firmy ;-)
MalignusPL - 23-06-2015, 14:45
:
Dzięki :)

Każdy dedyk przyjmę z otwartymi ramionami!
Póki co taborowy dzień dziecka zrobił mi Wujek kociołkiem z Kędzierzyna.

Jeżeli chodzi o tabor cukrowniczy, to najbardziej boli brak beczek do przewozu melasy.
Tę 401Da widziałem przez płot dawno temu.

Sama bocznica cukrowni została rozebrana. Nie zdziwiłbym się, gdyby w ogóle po torach w obrębie samej stacji nie było śladu. Rok temu robiłem ostatnie zdjęcia i wypruty był już cały odc. z Reńskiej Wsi do Sukowic. Tak więc z każdym dniem dłubania mapa zyskuje walor coraz bardziej historyczny :(
Kanclerz - 24-06-2015, 01:51
:
Może coś jeszcze z materiałów zostało? ;-)
MalignusPL - 24-06-2015, 11:29
:
Jeżeli chodzi o KK-Baborów to:

1. Strażnica przejazdowa z Sukowic
Podobna stoi jeszcze na przejeździe za Kędzierzynem w str. Reńskiej Wsi

2. Dworzec w Grzędzinie Kozielskim
Materiał trudny. Co do bryły dworca - tył można odpuścić i zrobić go na wzór fasady od str. torów, bo i tak z tej str. będzie się go oglądać. Poza tym nie było jak zrobić foto. Jakby co mam jeszcze fotki analogicznych budynków z odc. Baborów-Pilszcz.
To opracowanie zamknęłoby temat budynków dworcowych z tej linii.

3. Chyba, że chcesz ugryźć temat cukrowni w Baborowie ale to będzie hardcore bo nie ma po niej śladu, więc wymiary będzie trzeba dobierać albo z analogicznych obiektów albo na oko po wstawieniu na mapę...
Kanclerz - 24-06-2015, 14:44
:
Bardziej byłbym zainteresowany tą cukrownią - jakieś poglądowe zdjęcia masz? W ogóle zapraszam do mojego tematu, pojawiły się dwie fajne cegielnie - może coś się z nich da posklejać - są jak strzał w okienko - z Opolszczyzny.

Obejrzałem zdjęcia - dworzec to jakiś dramat, pomijając fakt degradacji budynku - to najmniejszy problem, słońce zabija chęci do modelowania - przeproszę, ale z tego ani dudu.

Natomiast strażnica to przyjemna sprawa - szkoda, że jeden front jest z drzewem i cieniami od słońca, ale coś spróbuję - nie powiem na kiedy, ale spróbuję.

Haha, google pomoże - streetview jest z cieniem :mrgreen:

https://www.google.pl/map...!8i6656!6m1!1e1
MalignusPL - 24-06-2015, 15:24
:
Jak pisałem - każda nawet drobna rzecz mile widziana. Za Grzędzin sam się w końcu zabiorę jak skończę z Cerekwią.

Taki Czerwonków był robiony w podobnie złych warunkach i coś tam dało radę wydłubać ;)
I bynajmniej nie czynię wymówek, bo wiem, że naprawdę ciężko coś z tym zrobić.



Co do cukrowni - wyślę na Pw to, co mam.
Jeśli chodzi o cegielnię - widziałem i bardzo mi się podoba :) Niemniej mam już rozgrzebany budynek cegielni w Baborowie ale chętnie i ten wykorzystam w jakichś innych okolicznościach w takim Raciborzu np.
MalignusPL - 29-06-2015, 15:00
:

Dzięki planom dostarczonym przez DostojnegoKocura powoli kształtów nabiera wirtualna Nysa. Na szczęście okazuje się, że mój układ torowy popełniony na podstawie geoportalu nie był jakoś szczególnie ułomny. Pozostała drobna korekta kilku rozjazdów i znów będzie można podziwiać teren dawnej parowozowni przy wylocie na Kamieniec Ząbk. oraz Brzeg.


Reńska Wieś. SP42-225 z MD Kędzierzyn-Koźle prowadzi poranny osobowy do Baborowa.
MalignusPL - 30-06-2015, 14:02
:

3 czerwca 1996 r.
Po krótkim fotostopie pociąg specjalny do Pilszcza rusza w dalszą drogę. Za murem wzdłuż zarastającego toru nr 2 znajdują się zabudowania dawnego P.O.M. Reńska Wieś.
Wosiu - 30-06-2015, 15:25
:
Ech, piękne są te screny które nam prezentujesz, niesamowicie "realne" w oglądaniu, jest się na czym wzorować, zazdroszczę umiejętności w tworzeniu tych wirtualnych "obrazów", po prostu kapitalna robota, oby tak dalej.
Aikozann - 30-06-2015, 15:51
:
Niesamowicie to wygląda :)
Kam55 - 30-06-2015, 17:35
:
Się tutaj buduje mapa, niby po ukończonych segmentach się daje sporo screenów.

W tym przypadku jeden zastępuje 10 :)
ryszard - 01-07-2015, 20:57
:
Super wygląda stacja, nic tylko pozazdrościć mapotwórczego talentu i wytrwałości w budowie mapy. Jak dla mnie jedna z najciekawszych i klimatycznych linii i to nie dlatego że przebiega przez moje województwo. Co prawda nie jest to co trzydzieści lat temu ale jeszcze jazda tamtędy warta grzechu. Szkoda że nie jest w całości dostępna do jazdy dla ludzi, no ale może kiedyś wróci relacja Kraków- Jelenia Góra. Tak wiem, marzenia ale dobrze sobie czasami pomarzyć przy okazji oglądania Twoich obrazków.
MalignusPL - 20-07-2015, 10:56
:
Koszmar ostatnich dni - totalne bezmotywie, czyli okolice dawnej stacji, a pod koniec życia linii przystanku w Jaborowicach. Pola, pola i jeszcze raz pola. Dramat polega na tym, że mając do czynienia z taką okolicą naprawdę trudno ją zrobić w TS w jakiś atrakcyjny sposób. Taki urok linii quasi-realnych - nie każda jest jak Kłodzko-Wałbrzych ;)


W kierunku Baborowa


Jaborowice - panorama wsi od strony torów


I znów widok w stronę Polskiej Cerekwi i Baborowa.
UAZ - 20-07-2015, 10:59
:
Malignus, jakie bezmotywie, już sam Twój poziom mapiarstwa to ekstra motyw sam w sobie...

A że tak zapytam - co to za kwiatki? Jakaś zielenina JVC?