FORUM PTT -

PIASKOWNICA - Ruch AI w TRS 2010

kasztan - 04-05-2019, 11:57
: Temat postu: Ruch AI w TRS 2010
Wiem, że ten temat jest stary jak świat i pewnie był już poruszany na Forum, ale mam do Was ogromną prośbę. Abym mógł w miarę w pełni bawić się TRS 2010, potrzebuję, by ktoś z Was wyjaśnił mi, jak wprawić w ruch wstawione składy na mapie? Gdy wstawię jakiś skład, który ma pojechać jako AI, wówczas on stoi w miejscu. Kombinowałem z komendami np. "Wypuść pociąg" itp., ale nic z tego, skład jak stał, tak nadal stoi w miejscu. Domyślam się, że chodzi o jakieś reguły i komendy, ale nie wiem, których i jak użyć, aby uzyskać pożądany rezultat. Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
zolwik - 04-05-2019, 13:13
:
To wszystko to podstawowe podstawy opisane w instrukcji do gry
kasztan - 04-05-2019, 14:18
:
Ok, doszedłem do tego. W razie czego, gdyby ktoś w przyszłości pytał o to samo, należy w konfiguracji maszynisty w składzie, który ma pojechać jako AI, wcisnąć zieloną strzałeczkę i wziąć "Udaj się do", następnie z rozwiniętej listy wybrać punkt docelowy. Przynajmniej ja tak robię i u mnie działa. Stojące AI wynikało u mnie z tego, że miałem źle ułożony dla niego przebieg. Wracam do tworzenia sesji.

Pozdrawiam
zolwik - 04-05-2019, 16:41
:
Źle ułożony przebieg nie ma nic do tego, przy stosowaniu polecenia jedź do/udaj się do... AI układa sobie drogę samo.
RBach - 04-05-2019, 17:02
:
Przenoszę do Piaskownicy, bo to miejsce na takie odkrycia.
Ja na przykład odkryłem, że żeby uruchomić grę, trzeba na pulpicie kliknąć dwa razy taką ikonkę z napisem "ts2010". Jak się kliknie raz, to nie wystartuje. A przynajmniej ja tak robię i mi działa.
Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :-)