Cytat: |
Symulator ma być w założeniu rozrywką |
Cytat: |
cala instrukcja sygnalizacji to nieco obszerny temat i można go opanować szybko jeśli ma się jakieś podstawy |
Cytat: |
Co do ustalonych przebiegów to nie chcę tego robić na sztywno gdyż właśnie lubię dowolność i zmieniać trasy |
Cytat: |
To nie zmienia jednak faktu, że już szczegółową trasę (przez jakie zwrotnice) AI winna sterować zwrotnicami |
Cytat: |
dotyczyło ono głównie trasy D29, gdzie w okolicach Templina jest bardzo dużo torów, bocznic itp. Tam właśnie zdarzają mi się te sytuacje, szczególnie gdy pociąg wyjeżdża z toru bocznego i jest możliwość jazdy w kilku kierunkach. |
Cytat: |
Ciekawe jak byś się czuł jako pasażer codziennie dojeżdżający do pracy, przychodząc na dworzec i zastanawiał z którego dzisiaj peronu pociąg odjedzie, bo dyżurnemu znudziło się odprawianie z peronu pierwszego, kiedy ma jeszcze do wyboru np. trzy.
|
peeet2005 napisał/a: |
Mam tylko jeszcze jedno pytanie odnośnie ustawienia na semaforach maksymalnej prędkości. Więcej jak 160 km/h się nie da ustawić a mam takie odcinki gdzie aż się prosi pojechać nieco więcej. Mogę oczywiście ustawić znacznik na torach zaraz za semaforem, ale i tak będzie pociąg zwalniał więc to taki półśrodek tylko. |
UAZ napisał/a: |
A na szybko - za głowicą/semaforem niewidzialne ograniczenie >160km/h i wszystko zadziała, oprócz musowego zwolnienia przed semaforem do 160. |
UAZ napisał/a: |
Nowe E1 zniosły zapis, że sygnał S2 jest ograniczony prędkościowo do 160kn/h |
Bogdan napisał/a: |
Z tego co ja wiem, to wystarczy w ustawieniach szybkości semafora wpisać "0 km/h" + marker szybkości. |
RBach napisał/a: | ||
I układając przebieg na bok pojedziesz Vmax, bo semafor ci ograniczy do np 40 a marker zaraz za nim zrobi np 200 |